Hop til indhold
Manwithmanners

Lena Love , cute , fræk og i dag med det bedste anal sex jeg længe har oplet

Recommended Posts

https://nympho.dk/n7362/2658/sweetest-little-sin

Besøgte i slutning af 2025 Lena , da jeg ved at udover at se drøn fræk ud også tilbyder anal sex. Vi aftalte tid og Lens blev begejstret da jeg fortalte hvad jeg ønskede , 1 time med blow og anal I flere stillinger. Vi mødtes og Lena så fantastisk ud .Petit , stram krop , fantadtiske velsiddende bryster og så den lille røv. Jeg tænker altid når jeg ser hende , kan jeg være i den lille røv..Men det kan jeg. Først et langt blow som hun er mester i og så ellers i gang. Først på med kondom og så ellers stille og roligt i det bagerste hul , som er stramt . Vi arbejdede lidt og så efter tid kunne jeg gå i bund. Fantastisk at mærke Lena presse sin røv tilbage , så hun rigtig kan mærke mig. Knep den røv ,,sagde hun og det blev gjort. Vi skiftede stillinger og jeg elsker når hun ridder mig med min pik dybt i sig ….det er et vildt syn

sluttede med reverse riding , imens hun lænede overkroppen lidt tilbage. Inden jeg var ved at komme , steg hun af , flernede kondomert og suttede mig nådeløst og jeg kom i hendes mund . Hun suttede til jeg var tømt…..og hun smilede frækt

hvlken afslutning på året , og et godt frækt minde at tage med in i det nye år

vi sluttede af med en lille snak og farvel

Redigeret af Manwithmanners

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgt Lene Love sidste år. 

Fik nok den bedste & vildeste 1 time love sex og opmærsomhed jeg nogen sinde har prøvet, hun kan klart anbefales til den kviliets bevidste gentelmand.

Specilet er jeg glad for hendes Nuru hvor hun bruger rigtig Nure.

Hun kan nemt blive et meget vanedannede og dyrt bekendskab. 

uh det sidder stadig i kroppen <3 <3:D kun rus herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...