Hop til indhold

Episk massage Holdbæk/Slagelse - hjælp til anbefaling

Featured Replies

Skrevet

Beslutningen er truffet, jeg skal prøve en omgang episk massage.

Jeg har udset mig Slagelse eller Holbæk da det er nærmest hvor jeg bor. 

Er der nogen der har nogen anbefalinger af de piger der er der.

Jeg kan sige at det der betyder noget for mig er følgende:

• At det er en kvinde der er ældre end 30 (Jeg er selv 49) og højest 55
  • Det behøver ikke være en flot eller veldrejet kvinde. Hun skal jo alligevel ikke være nøgen så ingen præferencer der.
  • Jeg foretrækker en der får stemning og afslappethed til at fylde meget. Hellere det end at hun har et bestemt udseende eller facon (igen, det er ikke hende der er i fokus og hun skal jo heller ikke være afklædt)
  • En der virkelig ved hvad hun laver og hvor det ikke føles som en transaktion der tages tid på

Og så et lille håb. da jeg kommer i Holbæk jævnligt er jeg hunderæd for at jeg kender behandleren såfremt valget faldt på Holbæk. Er der nogen måde at se et portræt billede af pigerne forinden så man ikke risikerer at det er en man kender?

De 2 steder og behandlerne er her 

Episk Massage Holbæk

&

Episk Massage Slagelse

På forhånd mange tak for hjælpen!

Skrevet

Jeg har besøgt Lia 2 gange i Slagelse.

Hun er meget omsorgsfuld og ops på du kan lide det og dit velbefindende er i top.

Rent og pænt sted.

Der er ingen hastværk og hun er en køn asiat, selvom det ikke har betydning for dig.

Har ikke mødt Heidi den nye på stedet.

Skrevet

Hej,

Jeg går fast hos en af Holbæk pigerne…for jeg ved at jeg før præcist hvad jeg har brug for - hvergang!

Jeg bor ikke så langt fra Holbæk. Jeg ved det ikke, men tror min massøse bor indenfor kommune grænsen. Jeg er er ikke nærvøs for at passere hende på gaden, og jeg tror heller ikke hun er nærvøs for at træffe mig. Jeg er helt sikker på, at skulle det ske at I kender hinanden, så bliver det hurtigt normaliseret. Der er fuld diskretion!

Hvis du vil vide mere, så må du gerne skrive PM

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.