Hop til indhold
Casper Chr

Silkeborg/8600 - jeg glæder mig til at give dig dit livs sexoplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/445104

Efter aftale gik turen for nogle dage siden til Silkeborg - annonce på annoncelight.dk lød jo ganske indbydende, hvorfor det så absolut skulle have en chance.

Første lille ting jeg studsede over var, at betaling skulle ske via PaysafeCard - har ikke tidligere stiftet bekendtskab med samme, hvorfor jeg tænkte, at det måske er den nye måde for betaling, hvilket jo i sig selv kunne være ok.

Fremmødt på den angivne adresse får jeg parkeret bilen, hvorefter jeg ringer på hoveddør. Til min overraskelse bliver døren åbnet af en yngre mand, som undrer sig over, at flere ukendte mænd er ankommet på hans adresse?

Nå men; jeg kører lidt derfra, hvorefter jeg skriver med annoncør omkring ovenfor anførte.

Annoncør ønsker gang på gang sikkerhed for, pr billede, at betaling via PaysafeCard er i orden - ønsker selvsagt ikke at sende samme.

Får nu at vide, at jeg skal køre til lokation tæt på, hvorefter hun vil hente U.T.

Ankommet til anvist lokation kan jeg se, at et yngre “par” går frem og tilbage på den anden side af vejen - syntes det ser meget suspekt ud, hvorfor jeg vælger at køre hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var nok meget godt, at du kørte igen.
PaysafeCard og forudbetaling er bare et no-go

Der er/har været flere annoncer i samme stil hen over jul og nytår. Teksten i overskriften gav i hvert fald ikke mig grund til at læse nærmere i annoncen.
Det lugtede langt væk af fusk og scam

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle annoncer hvor der står “kun kontakt på whatsapp” er fup og fiduser!! 

Dem der står bag er vel ikke engang i Danmark. Ingen seriøse gp’ere vil bruge den slags metoder med hensyn til betaling. 

Det sørgelige er at AL tillader et hav af den slags fupannoncer velvidende at det netop er fup og svindel!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...