Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Luna, der efter sigende kun er fem minutter fra motorvejen over Fyn: https://annoncelight.dk/showad/427752

Det kunne jeg ikke helt klare omvejen på, men til gengæld var det nemt at lave en aftale, nemt at finde og parkering var tæt på og diskret. 

Luna er hende på billederne, og hun er virkelig ikke større end tobak for en skilling: Annoncen siger 153 cm og 45 kilo, og det skal nok passe. De er rigtigt godt fordelt (og brysterne forstærket), så hun er bestemt en fræk lille pakke. Fast og lækker og køn også. Servicen var der heller ikke noget at udsætte på, og vi kom vidt omkring og hun var vældig aktiv undervejs. Lækkert blow var uden og det hele var faktisk bare i orden. Jeg kunne godt forestille mig at komme igen - det var omvejen værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse ,hun ser meget indbydende ud . Kan du fortælle lidt om stedet , er det et hus? Naboer? Diskret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jada, @Big l: Det er et hus i Ejby, og jeg vil mene det er ret diskret: Der er en virksomhed som nabo, der kan se indgangen til forlystelsesparken, men det virker ikke som ret  iøjnefaldende. Indretningen er lidt sjov, og man skal igennem flere andre rum for at komme til værelset (det skulle jeg i hvert fald), og undervejs mødte jeg så nogle andre thaipiger, der fnisede og syntes det var ret sjovt. Jeg var ligeglad, for de vidste selvfølgelig godt hvad der foregik :-). Selve værelset var ret lille men funktionelt. Igen: Du skal ikke komme der for at få indretningstips eller den slags! Luna er hovednummeret :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virksomheden overfor holder de øje med gæsterne og oddser på hvor længe de holder. Det bruger de meget tid på.. 

Så diskret er det ikke i arbejdstiden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...