Hop til indhold

Featured Replies

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har endnu heller ikke set en anmeldelse af hende, men er også nysgerrig.

Måske bør jeg bare besøge hende :-)

Skrevet

Jeg besøgte hende så i dag, og det var en blandet oplevelse.

Lejligheden ligger i det lange indkøbsgalleri på Matthæusgade, så det er i sig selv ikke særligt indbydende eller diskret men dog nogenlunde at finde rundt i.

Det er helt klart hende på billederne :smile: sød og smilende, snakker lidt engelsk og ellers spansk. 

Vi fik hilst og smilet lidt, og jeg spurgte til en times hygge. Hun havde så en seddel hvor det stod som "60 minutes, 1.500" og selvom der godt nok stod 1.300 i annoncen var jeg ikke afvisende - så slap jeg også for byttepenge :grin:

Jeg blev tilbudt et bad som jeg tog og vi mødtes tilbage i soveværelset. Lidt forsigtige kys der langsomt blev med lidt tunge, men så heller ikke mere. Rigtig dejlig søde bryster og en dejlig lille numse :)

Vi fik lagt os ned og nusset lidt videre, men jeg synes ikke rigtig der var gang i hende så jeg røg ned mellem hendes ben :D det virkede nu til at hun kunne lide det, selvom jeg både blev opfordret til at gå dybere men også holdt tilbage.

Jeg lægger mig op igen hvorefter hun rækker ud efter kondom, som jeg dog får stoppet lidt - jeg skal jo lige have noget superfransk først :wink: Lidt aftørring, og noget forsigtig superfransk i nogle minutter, før hun finder kondomet frem igen. På med gummi, mere sut og så klar på en ridetur.

Hun er helt klart stram og skal lige vænne sig til mig, men med lidt god vilje plejer det jo altid at gå ;) vi hygger os et godt stykke tid før vi vender os om i missionær, hvor der også kommer noget mere fut i hende. Det bliver også til en forsigtig orgasme fra hendes side før jeg må overgive mig.

Hygge, slappe af og snakke lidt. Hun er skam fra Cuba, 22 år gammel og bor ellers i Madrid.

Jeg har ikke rigtig mere luft i mig, så vi får langsomt afsluttet og jeg står igen på gaden efter en nok 50 minutters tid.

Det var egentlig udmærket nok, men ikke noget specielt - men da jeg kommer hjem igen kan jeg se på hendes annonce at der er "TIRSDAG HAPPY HOUR" med 1 time til 800, og så føler jeg mig lidt røvrendt :sad:

Sted: 5/10

Udseende: 8/10

Performance: 7/10

Value for money: 4/10

Gentagelse: nej

Redigeret af VikingThor

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.