Hop til indhold
Gæst

Qfraalborg

Recommended Posts

Gæst

Besøgte hende i fredags - med lidt problemer!

Hun annoncere kun sjældent - når det passer hende og hun har tid https://annoncelight.dk/annonce/122678/lyst-til-en-quickie-aalborg

Jeg har set hende på annoncelight.dk nogle gange man har ikke kunne når hun var aktiv.

I fredags lykkedes det endelig. Efter et par sms'er frem og tilbage fik jeg en aftale i stand i et solcenter fredag eftermiddag.

Jeg started med at være 15 min for tidlige på den da jeg havde skrevet forkert i den seneste sms, så jeg gik en lille tur. Jeg fik en sms om at nu var hun i sol nr. 3 så jeg skyndet mig det sidste stykke og banked på til sol nr. 3. En pige spørger inde fra sol nr. 3 hvad jeg vil - hvortil jeg svare at vi har en aftale. Døren bliver åbnet og en meget ung pige fortæller med panik i stemmen at hvis jeg ikke skrider ringer hun efter hendes Far!!!

Jeg kan godt se at det ikke er hende der er på billedet og skynder mig at forsvinde inden andre hører hvad jeg har gang i. Det går så op for mig at jeg er i det forkerte solcenter, da der er flere på Hadsundvej i Aalborg!

Jeg går 100 meter ned at gaden og møder den rigtige pige uden for dør nr. 3 og kan konstatere at billederne passer fint.

Vi går ind og griner lidt af mit uheld og det giver en god stemning - til grin kan man altid blive...

Hun tager en dyne ud af sin medbragte taske og lægger den på gulvet, og tager tøjet af - det samme gør jeg. Hun ser rigtig dejlig ud med et par skønne natrurlige bryster. Hun giver min allerde stive pik gummi på og begynder et skønt blowjob. Hun lægger sig ned og jeg tager hende i en missionær og kan konstater at hun er dejlig stram. Efter lidt tid vender jeg hende om og tager hende i en doggy og derefter i missionær igen.

Jeg sætter mig op ad solariet og tager gummiet af og begynder at spille den af mens jeg har en finger i hendes fisse. Hun hjælper til og jeg kommer hurtigt. Hun tørrer mig af og vi små snakker lidt og tager tøj på.

Det var en skøn quickie for kr. 650 til at starte weekendet med. Jeg kan absolut tænke mig at være sammen med hende under beder forhold i 1 time i en rigtig seng, da jeg tror hun kan være en lille frækkert når man får hende varmet rigtig op :-)

 

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en lille frækkert :-) især når man får hende varmet op, jeg har selv nydt hende flere gange under forskellige former og steder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har mødt hende en enkelt gang for nok snart 2 år siden. Jeg husker ikke detaljerne, men husker hende som yderst sød og venlig. Hun er midt i 30'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor gammel vil du skyde på hun er?

 

Jeg vil skyde på at hun er i starten til midt i 30'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...