Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur forbi Heidi hos Episk i Slagelse.

Er du vimmer.. Det suser stadig i min krop flere timer efter behandlingen.

Det var en helt igennem fantastisk og episk oplevelse. At mærke den varme og kærlighed glide igennem min pik og ud til hele min krop er en oplevelse jeg BARE uden tvivl må have igen.

Hun formåede at få mig til at føle mig så modtaget, eksponeret trygt på den gode måde (jeg er ret fan af at benene på briksen kan skydes ud til siderne så hun kan komme helt tæt på mig og mit køn) og dermed holde mig i fuldkommen uafbrudt nydelse.

Det er magisk det hun kan med hele sin energi, og den energi hun smitter af, på både en selv og i rummet. Det er uden tvivl episk.

Tak Heidi <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Newbie_25 skrev, for 29 minutter siden:

Jeg synes der er et eller andet over anmeldelsen, der vækker en bekendt alarmklokke…. 

Så anmelder du den bare. Jeg behøver ikke at læse om din mistanke.

Læs i øvrigt denne tråd:

Redigeret af Probator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Newbie_25 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes der er et eller andet over anmeldelsen, der vækker en bekendt alarmklokke…. 

Jeg synes overhovedet ikke der er noget i anmeldelsen der vækker nogen alarmklokke, anden end den der siger “nu er det vist snart tid til en omgang episk massage hos din faste massør”… som så ikke er Heidi i Slagelse, men som er en anden dame, som ville kunne få en lige så god anmeldelse af mig efter hver gang jeg er blevet sendt afsted efter et sandt kropsligt fyrværkeri ;)

Vovse

Del dette indlæg

Link til indlæg
ssarge skrev, for 28 minutter siden:

Er der et link?

Jeps. Se herunder:

EpiskeHeidi skrev, for 18 timer siden:

Kh Heidi

Episkm.com

Redigeret af Probator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så sender du bare en rapport i stedet for at støje i tråden ved at mistænkeliggøre andre brugere. ... og nu tilbage til trådstarters anmeldelse.

Newbie_25 skrev, den 4.1.2026 at 18:31:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Lia i Slagelse.

hun leverer præcis det de skriver på deres hjemmeside.

hvis man er træt af “you want extra?” Og “fullpackage” der alligevel føles som et vattet forsøg på at forkæle, så er det her det rette at gøre.

jeg er i chok og sidder bare lige og sunder mig i bilen inden jeg kører, for jeg er blæst fuldstændig bagover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...