nytilthaimassage 9 Skrevet 3. Januar Jeg var forbi Nana i dag, og det var bestemt en god oplevelse. Selvom hun skriver, at hun kun tilbyder sensuel massage, så får man en massage med godt tryk. Hun tager fat og ved, hvad hun laver, så det føles ikke bare som blidt stryg – det er en reel massage. Undervejs er der små signaler og frække hints, der sætter gang i blodomløbet de rigtige steder. Der var også lidt leg bagi, hvilket jeg syntes var fint, hvis man altså er til den slags. Hun er lidt oppe i alderen, men det mærkes tydeligt, at hun har masser af erfaring – både under selve massagen og når det kommer til den ekstra del. Der er styr på det hele. Stedet ligger i et vejkryds, så det er lidt synligt, men hun åbnede hurtigt døren, og jeg skulle ikke stå og vente længe. Der er mulighed for bad både før og efter, og det fungerede uden problemer. Alt i alt en god og tilfredsstillende oplevelse. Jeg gik derfra med smil på læben og kroppen godt afslappet. Link: https://thailisten.dk/listing/nana-thaimassage-in-odense/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nytilthaimassage 9 Skrevet 3. Januar beklager forkert forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynsbo 13 Skrevet 3. Januar Har selv haft kig på hende og ved ikke hvorfor jeg ikke kom afsted, måske fordi på billederne ligner det lidt hun er lidt chuppy, det genere mig generelt ikke men idag havde jeg en tanke om at hun skulle være lidt slankere kan du fortælle hvor ca hun har til huse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1483 Skrevet 3. Januar nytilthaimassage skrev, for 46 minutter siden: beklager forkert forum Så skal du bare rapportere det til Moderator, og bede om at få det flyttet til rette forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nytilthaimassage 9 Skrevet 3. Januar Fynsbo skrev, 1 time siden: Har selv haft kig på hende og ved ikke hvorfor jeg ikke kom afsted, måske fordi på billederne ligner det lidt hun er lidt chuppy, det genere mig generelt ikke men idag havde jeg en tanke om at hun skulle være lidt slankere kan du fortælle hvor ca hun har til huse Det er rimelig centralt i Odense centrum. Nærmere kan jeg ikke komme det da hun ikke offentligt reklamere for adressen. Hun er ikke super slank men stadig en fin krop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1500 Skrevet 4. Januar https://annoncelight.dk/showad/331149 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 7 Skrevet 6. Januar nytilthaimassage skrev, den 3.1.2026 at 20:42: Jeg var forbi Nana i dag, og det var bestemt en god oplevelse. Selvom hun skriver, at hun kun tilbyder sensuel massage, så får man en massage med godt tryk. Hun tager fat og ved, hvad hun laver, så det føles ikke bare som blidt stryg – det er en reel massage. Undervejs er der små signaler og frække hints, der sætter gang i blodomløbet de rigtige steder. Der var også lidt leg bagi, hvilket jeg syntes var fint, hvis man altså er til den slags. Hun er lidt oppe i alderen, men det mærkes tydeligt, at hun har masser af erfaring – både under selve massagen og når det kommer til den ekstra del. Der er styr på det hele. Stedet ligger i et vejkryds, så det er lidt synligt, men hun åbnede hurtigt døren, og jeg skulle ikke stå og vente længe. Der er mulighed for bad både før og efter, og det fungerede uden problemer. Alt i alt en god og tilfredsstillende oplevelse. Jeg gik derfra med smil på læben og kroppen godt afslappet. Link: https://thailisten.dk/listing/nana-thaimassage-in-odense/ Var hun nøgen under massagen som hun skriver 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kmadsen 47 Skrevet 7. Januar Hej Golffjols Ellers beder du hende bare om at tage kjolen af, eller endnu bedre, du spørg om du skal hjælpe hende af med kjolen. Har besøgt hende flere gange og hun er meget serviceminded. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1500 Skrevet 8. Januar Helt enig med Kmadsen.... har også besøgt hende en del gange (dog for noget tid siden). Massage er rigtig dejlig og afslappende, og hun pirrer en del undervejs. Kan huske at hun ofte placerede sig i nogle positioner under massagen, der mere end indbød til at gramse på hende....og så var vi igang med det sjove. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 7 Skrevet 8. Januar Big3lover skrev, 1 time siden: Helt enig med Kmadsen.... har også besøgt hende en del gange (dog for noget tid siden). Massage er rigtig dejlig og afslappende, og hun pirrer en del undervejs. Kan huske at hun ofte placerede sig i nogle positioner under massagen, der mere end indbød til at gramse på hende....og så var vi igang med det sjove. kan godt forstå på det hele at jeg snart skal en tur forbi hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skoda 15 Skrevet 17. Januar Hej Hvor i byen holder Nana til nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1500 Skrevet 18. Januar Tæt på Skibhuskvarteret.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lup 3 Skrevet i går klokken 11:19 Nana er ikke mere på skibhuskvarteret. Er. På fåborgvej Sammen med Anna? dejlig kærlig pige. Som er god at besøge. jegvar der mandag aften og kommer helt sikkert igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg