Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg har besøg 2 unge pige i Skive et par gange over julen og må sige det er nok de sødest sexet Thai pige jeg har mødt.  Og de er med på alt. Og de begge to blive mega narturlige våde som vis det var ens kæreste og de kommer også hver gang og hvor er de vilde så syndes i skal prøve dem inden de forlader byen i gen   Det er noget af det beste sex jeg har prøvet med det sammen og hver for sig. Kan andbefaldes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syndes du bare skal prøve dem de er det hele værd. Så bare med at book tid og nyde det og den ene har rimlig store bryster og kan anden minder bryster med de har en stram fisse begge to 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det samme som alle andre steder kan ikke huske dets pris liste i hovedet men jeg har haft dem i en timer hver gang jeg gider ikke det der stress og det kostede kun 1500kr så syndes det er billigt når alt er med i prisen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok hende. Med de stor bryster jeg vil tage hun er vild og ja de kysser og hun er også god til massage ved ikke med anal det er ikke lige mig men man må give dem finger og det er der ikke mange man må gøre ved 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madspeter skrev, den 3.1.2026 at 14:29:

Hej jeg har besøg 2 unge pige i Skive et par gange over julen og må sige det er nok de sødest sexet Thai pige jeg har mødt.  Og de er med på alt. Og de begge to blive mega narturlige våde som vis det var ens kæreste og de kommer også hver gang og hvor er de vilde så syndes i skal prøve dem inden de forlader byen i gen   Det er noget af det beste sex jeg har prøvet med det sammen og hver for sig. Kan andbefaldes

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt. Kan andre bakke den her anmeldelse op?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...