klarpådet 87 Skrevet 3. Januar Kunne godt tænke mig her i kulden at komme ind og få lidt massage! Er der nogle sikre vindere man kan gå til hvis det primære er massagen? Og kun eventuelt bliver fristet til en lille håndtrold? på forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 3. Januar Hvis det primære er massagen vil jeg foreslå Naya: https://annoncelight.dk/showad/339721 Hun giver en rigtig god massage, der også kan pirre dig undervejs, og du kan både få hj, bj, kys og sex. Ind imellem kan hun dog være lidt svær at få fat i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 12 Skrevet 22. Januar Unrusted skrev, den 3.1.2026 at 13:32: Hvis det primære er massagen vil jeg foreslå Naya: https://annoncelight.dk/showad/339721 Hun giver en rigtig god massage, der også kan pirre dig undervejs, og du kan både få hj, bj, kys og sex. Ind imellem kan hun dog være lidt svær at få fat i. Læste lige Nayas annonce, hun lyder godt nok sympatisk, jeg kunne godt tænke mig at gøre hende en visit. Så tak for at dele linket. Bare af nysgerrighed, ser hun lige så sympatisk ud som hun lyder 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puk 4 Skrevet 22. Januar @Pedal2Hun er sympatisk, også af udseende! Du kan være heldig, at hun afslutter med manicure, hvor hun ordner fødderne til den helt store guldmedalje, men så ryger tiden op, det kan være lidt anstrengende nogle gange, ellers er det ret hyggeligt - du betaler ikke ekstra for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 12 Skrevet 22. Januar Puk skrev, for 29 minutter siden: @Pedal2Hun er sympatisk, også af udseende! Du kan være heldig, at hun afslutter med manicure, hvor hun ordner fødderne til den helt store guldmedalje, men så ryger tiden op, det kan være lidt anstrengende nogle gange, ellers er det ret hyggeligt - du betaler ikke ekstra for det Naya lyder bedre og bedre, bliver helt forelsket. Tak Puk for anbefalingen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 22. Januar @Pedal2 velbekomme. @Puk den ekstra tid er nu skøn, så man kan ligge og nyde det, man har oplevet med hende Men jeg ved, hvad du mener, hvis man gerne vil skynde sig videre. Og til jer begge: STOP NU! Nu tænker jeg på hende, og har svært ved at styre mig. I er nu skyld i, at jeg er nødt til at besøge hende igen ... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 12 Skrevet 23. Januar (edited) Unrusted skrev, for 19 timer siden: @Pedal2 velbekomme. @Puk den ekstra tid er nu skøn, så man kan ligge og nyde det, man har oplevet med hende Men jeg ved, hvad du mener, hvis man gerne vil skynde sig videre. Og til jer begge: STOP NU! Nu tænker jeg på hende, og har svært ved at styre mig. I er nu skyld i, at jeg er nødt til at besøge hende igen ... Enjoy, Naya burde give os et "kickback" for det gode salgsarbejde haha Redigeret 23. Januar af Pedal2 Giver bedre mening for læser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 23. Januar Pedal2 skrev, for 3 timer siden: Enjoy, Naya burde give os et "kickback" for det gode salgsarbejde haha God idé. Jeg kan prøve at give hende 200 kr mindre. Hvis hun ikke er tilfreds, så må hun gerne sende mig en “rykker” med det samme haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg