Hornybastard 72 Skrevet 3. Januar (edited) Phuket synes jeg er lidt overset så jeg laver en anmeldelse her. har lige siddet og skrevet en lang anmeldelse og da jeg så skulle poste den var jeg logget ud og alt forsvandt. Øv. Skulle lige have kopieret teksten først. men jeg poster en Anmeldelse herpå lidt senere når jeg har fået den skrevet igen her kommer den så: Jeg synes der er mange anmelders af Pattaya. Jeg har selv været i Pattaya men synes Pattaya er lidt for hektisk så jeg besluttede mig for at prøve Phuket. Jeg havde forberedt mig lidt hjemmefra med Tinder og Thaifriendly og havde fået sat lidt op via Whatsapp. De fleste thaipiger har efterhånden Whatsapp. Man kan også læse lidt om området og hvad der er af muligheder her: www.thailandredcat.com Man kan flyve til Phuket uden at skulle bruge en masse tid på mellemlanding i Bangkok og skifte til indenrigs lufthavn. Det er meget rart når man, som jeg, kun har en uge inklusiv flyveturen. Jeg landede kl 9.25 i Phuket lufthavn og var på mit hotel 2 timer senere. Med en times kørsel fra lufthavnen er det ganske ok. Dag 1: Kort tid efter ankomst mødtes jeg med en som jeg havde aftalt med hjemmefra. Første møde var kemi møde for begges vedkommende. Hun var smuk og med fantastisk krop og bryster. Ja tak fra mig og hun var også frisk. Men hende ville jeg gemme til senere. Mig ned på stranden og slappe lidt af og så hjem på hotellet hvor jeg fik første besøg. Jeg havde valgt et super hyggeligt bongalow hotel på stranden for enden af Bangla Road (fest gaden). Jeg havde booket til 2 så der var ingen problemer med at få gæster med på værelset. Intet extra fee. Blot skulle de registreres. Det var dog ikke altid de blev det. Det var nemt at komme op på værelset uden at blive stoppet. Senere dag 1 skulle jeg mødes med venner og vi var ude og spise. Vi sluttede af med en tur i Bangla road og fik lidt drinks. Da de smuttede hjem, tog jeg en pige med op på et af de små bolle hoteller i en sidegade til Bangla road og så hjem på hotellet og sove. Dag 2 (juleaften) stod på poolhygge hele dagen på mine venners hotel. Vi sluttede af med julemiddag på michelin restaurant i Phuket Old town. Tilbage i Patong smuttede jeg lige forbi Bangla og tog en pige med op på værelset. Ikke det bedste knald men det var med SF og en god udløsning. Dag 3 : Hvis man er til Ladyboys er der mange smukke i området. Enten kan man samle dem op på Bangla Road om natten, eller man kan hooke op på Tinder eller TF. Jeg havde hooket op med en som jeg fik besøg af. Jeg hælder dog helt klart til en lækker kvinde. Fik besøg af min veninde fra dag 1 og det var klart noget af det bedste sex. Fantastisk krop, dejlige bryster, suttede som en drøm og dejlig stram. Da jeg spurgte hende hvad hun skulle have i lommepenge sagde hun: Up to you. Dag 4: Tid til massage. Jeg havde på forhånd besluttet at det kun skulle være massage. Jeg valgte dog alligevel en smuk kvinde og sagde ja til private room. Der gik heller ikke længe inden hendes hænder masserede godt oppe omkring mine spændte nosser. Reaktionen udeblev heller ikke og hun foreslog den store tur. Jeg røg i med begge (eller alle 3) ben og sagde straks ja. Jeg havde dog kun 1500 Baht så vi nøjedes med boom boom. Men er du gal hun var fræk. Da hun smed tøjet og jeg fik fuldt udsyn til herlighederne var jeg klar til at tage for mig. Hun startede med at sidde på mig på briksen så jeg havde udsyn til ind og ud og hendes fantastiske bryster. Det er virkelig voget de kan finde uad af at lave dernede. Jeg måtte selvfølgelig slutte af med at tage hende bagfra indover briksen. Hun virkede oprigtig liderlig og var bare et rigtig frækt knald. Jeg fortryder dog en ting. Jeg skulle have købt hele pakken fra start så jeg kunne have leget med hende imens hun masserede mig. Senere tog jeg med mine venner på klub på Bangla. En masse smukke kvinder der dansede topløse på en scene og mange dejlige piger. Alle var tilgængelige men ikke pushy. Jeg var desværre blevet så stiv at der ikke var meget action for mig den aften (såvidt jeg husker). Dag5: Udflugt til en restaurant i junglen og derefter beachbar med masser af drinks. Jeg sluttede dagen af med besøg af min veninde fra dag 1. Fik dejlig GFE og leverede et godt sprøjt til hende. Hende kunne jeg godt forestille mig at tage med på phi phi et par dage næste gang. En fantastisk tur til Phuket hvor det største problem er de mange smukke piger og for lidt tid. Dog også en del russere. Næste gang tror jeg jeg vil vælge et andet sted at bo, end Patong. Det var lidt svært at sove indtil de lukkede i Bangla Road ved 5 tiden. Der er mange dejlige steder både nord for Patong og Syd for. Og strandene er mere hyggelige. Jeg kørte kun ST på min tur og priserne lå omkring 2-3000 Baht. De smukkeste forlanger typisk lidt mere. Men husk at det sjældent er de smukkeste der er den bedste sex. Jeg går normalt efter dem som er fra midt/slut tyverne og op til 35. De ved hvordan de tilfredsstiller en mand og ser stadig fantastiske ud og er stramme de rigtige steder. Redigeret 3. Januar af Hornybastard Tilføjelse til anmeldelsen 19 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 505 Skrevet 3. Januar Det er vi mange der har prøvet. Altså det med et lang skriv, og så... puf, ingenting. Vil glæde mig til rapporten fra Thailand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hornybastard 72 Skrevet 3. Januar Så skulle den være der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SillyBag 0 Skrevet 10. Januar Tak for det du skrev. prøver at tage mig sammen til selv at rejse ned til Thailand for første gang. så er godt med inspiration Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 825 Skrevet 17. Januar Ovevejer også en smuttur dertil næste gang. Altså inden turen går til Pattaya. Godt skrevet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg