Hop til indhold
Thaielskeren1

Poppy, Lækker thai pige i aalborg med klasse blowjob og massage

Recommended Posts

Jeg er ny herinde, men har i de sidste 2 år besøgt en del thai kvinder, da jeg synes at “generelt” Thai kvinder giver den absolut bedste service. Min første anmeldelse vil gå til min favorit thai pige “poppey” kalder hun sig. https://annoncelight.dk/showad/445148 Jeg vil skyde på hun er omkring 35 år. 
hun er meget energisk, smilende og køn kvinde, giver en god omgang massage hvor hun godt kan lide at pirre lillemanden med sine fantastiske bryster. Når hun er færdig med at pirre lillemanden, så går hun i gang med at sutte, og hun kommer lang ned. Hvis du godt kan lide et blowjob med godt spyt i, så skal man bare sige det til hende, hun gør det med glæde. Inden jeg er ved at få udløsning, så får jeg hende til at stoppe så jeg kan kneppe hendes dejlige fisse (den er stram). Jeg har besøgt hende 3 gange inden for 10-12 dage, da jeg ikke kan lade være lige pt. 
området er i Aalborg ved øgadekvarteret, i en lejlighed med 2 værelser (okay diskret). Jeg tror også værelset ved siden af, er optaget af en anden gp. 

pige 9/10

Massage 9/10

lejlighed/område 8/10

sex 10/10

Flere anmeldelser er på vej til de forskellige gp’er jeg har besøgt gennem de sidste 2-3 år.

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Shit @Thaielskeren1 ! Hun ser eddermaneme da også lækker ud:razz: Godt, at jeg har langt til Aalborg, ellers kunne hun også blive et dyrt bekendtskab for mig:wub:

Ser frem til flere anmeldelser;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende og kan genkende alt , hvad Thaielsker skriver , hun er skidesød :P

Dog er hendes bryster knap så store , som man får indtryk af på hendes billeder - jeg vil vurdere dem til en flot fast B-skål , som passer perfekt til hendes kropsbygning .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kobler mig også på den positive anmeldelse , hun er skide sød og masser af god service og glade smil ..

Hun er helt klart et besøg værd , og man bliver behandlet ordentligt ikke noget med at blive smidt ud 10 min før ..  Jeg måtte selv bede om at gå , da min parkering var udløbet hvor på reaktionen fra pigen var øv øv , hun ville også gerne have en orgasme . 

Dette måtte blive en anden gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig anmeldelse, er godt nok fristet til at besøge hende. Jeg skal til Hirtshals imorgen så kigger nok forbi. 
Har hun tatoveringer ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaielskeren1 skrev, den 5.1.2026 at 19:54:

Vil mene at den er på den hårde side. :) 

Var alt uden gummi? Vil hun megafransk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...