Hop til indhold

Recommended Posts

Advarsel:

jeg fik besøg af https://sugardaters.com/da/profile/jBZ7NwjLo-

og hendes veninde på mit hotel for 30 min siden. Aftalen var 20 min med hver af dem alene, som så blev til 15 min, da de kom. Da det var tid til at hendes veninde skulle komme (hun ventede ude på gangen, da hun sagde at de har aldrig havde gjort det foran hinanden og det virkede troværdigt) da hun skulle komme fik jeg en snap for maryiah at hun var på vej, men hun kom aldrig.

ærligt havde jeg sex en smuk kvinde i 20 min til ikke ret meget sukker, så helt skuffet er jeg ikke, men det var bare ikke aftale og man kan så ikke stole på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentilbagevendende skrev, for 1 time siden:

Advarsel:

og hendes veninde på mit hotel for 30 min siden. Aftalen var 20 min med hver af dem alene, som så blev til 15 min, da de kom. Da det var tid til at hendes veninde skulle komme (hun ventede ude på gangen, da hun sagde at de har aldrig havde gjort det foran hinanden og det virkede troværdigt) da hun skulle komme fik jeg en snap for maryiah at hun var på vej, men hun kom aldrig.

ærligt havde jeg sex en smuk kvinde i 20 min til ikke ret meget sukker, så helt skuffet er jeg ikke, men det var bare ikke aftale og man kan så ikke stole på hende.

hvor lidt er ikke ret meget sukker, Hm hun har ikke svaret mig på siden . Kunne du genkende veninden fra sugardaters ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentilbagevendende skrev, den 2.1.2026 at 21:22:

Advarsel:

Jeg har haft en fin samtale med hende og hun har forklaret hvad der skete. Hendes veninde tog pengene og hun blev ligesom jeg også snydt. Hun er ked af oplevelsen og på den baggrund vil jeg gerne have anmeldelsen ned igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentilbagevendende skrev, for 12 timer siden:

Jeg har haft en fin samtale med hende og hun har forklaret hvad der skete. Hendes veninde tog pengene og hun blev ligesom jeg også snydt. Hun er ked af oplevelsen og på den baggrund vil jeg gerne have anmeldelsen ned igen

forvirrende, maryiah siger du var med hende , men det var hendes veninde der smuttede med pengene og snød hende også ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentilbagevendende skrev, for 11 timer siden:

Præcis 

ok, du skrev det modsatte , at det var maryiah som skred uden at være der og sendte en sms om det til dig , 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentilbagevendende skrev, den 2.1.2026 at 21:22:

Advarsel:

Ellers et frækt set-up, du havde arrangeret :wub:

Men som det udviklede sig er det desværre risikoen når man betaler forud :huh:

Kunne stadig være fristet af at arrangere noget lignende med Maryia og en veninde. Uden forudbetaling, selvfølgelig.

Kan du skrive kort om Maryias alder og om hun var god i sengen? 

PS: Var det hende der tog kontakten i relation til at beklage? Det vil øge hendes troværdighed. Specielt hvis det ikke bare var for at få sit ur igen…

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheSecondCumingII skrev, for 32 minutter siden:

Kunne stadig være fristet af at arrangere noget lignende med Maryia og en veninde. Uden forudbetaling, selvfølgelig.

PS: Var det hende der tog kontakten i relation til at beklage? Det vil øge hendes troværdighed. Specielt hvis det ikke bare var for at få sit ur igen…

Hun tog fat og undskyldte at hun havde slettet mig på snap og at hun var flov over sin venindes opførsel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentilbagevendende skrev, 1 time siden:

Hun tog fat og undskyldte at hun havde slettet mig på snap og at hun var flov over sin venindes opførsel. 

Tak for svar. Så du vil anbefale hende.

Hvor gammel var hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheSecondCumingII skrev, for 3 timer siden:

den ene har snydt og du vil alligevel mødes med dem , lad nu vær og vær så dum , 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...