Slowman 1557 Skrevet 2. Januar (edited) https://annoncelight.dk/showad/439391 sød og dejlig, ikke så høj, men velformet godte, hvis man kan lide den lidt tætte type. men det der afgør sagen er at Linin er super sød og meget indstillet på at levere det man har aftalt og ønsker. Det er dejligt. Jeg fik først det aftalte sex, så massage, mens jeg lå på maven og de sidste 10 min massage mens jeg lå på ryggen. Det var nok også for at give mig en chance for “en gang mere”, men det er ikke aktuelt. Jeg nød massage på forsiden af benene og den skønne udsigt imens. Det koster 1300 kr for 60 minutter, men jeg nød det og gav 200 kr i drikkepenge. 1500 kr er prisen for god Thai service 60 min Redigeret 2. Januar af Slowman 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 121 Skrevet 2. Januar Tak for anmeldelse - men burde nok have ligget under thai? Godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 2. Januar TheDude69 skrev, for 3 minutter siden: Tak for anmeldelse - men burde nok have ligget under thai? Godt nytår Jada, beder adm flytte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big l 1 Skrevet 2. Januar Hvor holder hun til henne , og er det diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 3. Januar Big l skrev, for 14 timer siden: Hvor holder hun til henne , og er det diskret? Rødegårdsvej og hvis du kommer kort før aftalen kan du bare gå ind af gadedøren. Om du synes det er diskret kommer nok an på hvor mange du kender i området. Jeg bor i Nyborg og synes det er meget diskret, hvis man parkere lidt derfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 195 Skrevet 4. Januar Hun er dejlig sød og fræk. Hun bliver i Odense i 2 uger endnu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 113 Skrevet 5. Januar Tilbyder hun ekstra såsom tungekys, CIM og pussyslide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 6. Januar Jlasian skrev, for 14 timer siden: Tilbyder hun ekstra såsom tungekys, CIM og pussyslide? Det må du selv spørge hende om, men de kys der nævnes i annoncen var ikke tungekys med mig i hvert fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1500 Skrevet 8. Januar Buck skrev, den 4.1.2026 at 18:20: Hun er dejlig sød og fræk. Hun bliver i Odense i 2 uger endnu. Ja det blev så kun et par dage, så var hun væk igen desværre.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg