Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Fisk.

Et eller andet siger mig, hun ikke er der. Har altid kun mødt Mutter og en mere, når jeg har været der.

Men brystpartiet på den anden,  ser meget fristende ud.

Skrevet
  • Author

Jeg tror hun er der, de sidste 20 gange jeg har besøgt stedet har der altid været 2 piger + mutter. Jeg tror at billede 1, er mutter for 20 år siden og billede 2, 3 og 4 er Gini, som jeg har prøvet rigtig mange gange, - og ja, brystpartiet på hende er ret god.

Sidst jeg besøgte Gini (for ca. 1 måned siden) var der en anden lidt kraftig pige som absolut ikke ville noget uden kondom, men hende den rødhåret på billedet er så absolut ikke hende, så måske hun kunne være lidt sjov at udforske lidt.

Så de har helt afgjort været 2 piger + mutter de sidste 20 gange jeg har besøgt stedet, (ca. 2 år)

Skrevet

Sidst jeg var forbi var pigen med rødt hår ikke der men Gini og den anden kvinde der var der nu også ganske frække (Gini har dejlige store bryster)    Og der er jo næsten frit valg så længe man betaler 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Er der stadig slet ingen der har prøvet hende den rødhåret, eller er der måske nogen der kan af bekræfte at hun overhovedet er der.

Jeg har fået lidt u bekræftede meldinger om at det stadig er Gini og hende den kraftige der er der, men det er kun rygter, så vil gerne høre det fra en der virkelig har været der.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.