dabusta 55 Skrevet 1. Januar https://nympho.dk/n29774/9851/real-hot-100-michelle-luxury#&gid=1&pid=2 En kvinde med attitude, desværre dårlig attitude. Vi (nok manager og mig) har aftale noget ind og det var nemt. Samme address og opgang som Amira/Lorena. Efter det var klar at hun var ikke med i det som var aftale gik jeg. Det er hende på photos bare med photoshop 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godtmedlir 347 Skrevet 1. Januar dabusta skrev, 1 time siden: https://nympho.dk/n29774/9851/real-hot-100-michelle-luxury#&gid=1&pid=2 En kvinde med attitude, desværre dårlig attitude. Vi (nok manager og mig) har aftale noget ind og det var nemt. Samme address og opgang som Amira/Lorena. Efter det var klar at hun var ikke med i det som var aftale gik jeg. Det er hende på photos bare med photoshop Jeg havde faktisk en ok dialog med hende på telefonen. Hun er meget godt kommunikerende på engelsk. Jeg efterlyste hendes prisliste, men måtte give op, da jeg først havde planer til dagen efter. Måske hun er lidt nonchalant. Hun har flotte billeder. Måske andre har haft bedre held? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slap 11 Skrevet 4. Januar (edited) Tak for det. Virkelig dejligt med anmeldelser der også går den anden vej. Jeg tænker der er et mønster, og jeg er selv en del af det. Jeg har jo selv været hos hende i december, og det var en dårlig oplevelse. Oplevede at hun løj omkring de ydelser vi havde aftalt, at hun ikke gad, men mest af alt at hun bare var ligeglad. Redigeret 4. Januar af Slap 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 86 Skrevet 10. Januar Slap skrev, den 4.1.2026 at 11:12: Tak for det. Virkelig dejligt med anmeldelser der også går den anden vej. Jeg tænker der er et mønster, og jeg er selv en del af det. Jeg har jo selv været hos hende i december, og det var en dårlig oplevelse. Oplevede at hun løj omkring de ydelser vi havde aftalt, at hun ikke gad, men mest af alt at hun bare var ligeglad. Hvilke ydelser var det? Hvis du vil dele Jeg har selv overvejet at besøge hende men det lyder som om hun ikke er et besøg værd, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 149 Skrevet 12. Januar Godtmedlir skrev, den 1.1.2026 at 14:36: Jeg havde faktisk en ok dialog med hende på telefonen. Hun er meget godt kommunikerende på engelsk. Jeg efterlyste hendes prisliste, men måtte give op, da jeg først havde planer til dagen efter. Måske hun er lidt nonchalant. Hun har flotte billeder. Måske andre har haft bedre held? Havde en god time med hende, tjek review på nympho, hun er selvstændig, snakker meget og ved hvad hun vil, hvis du går efter en, der bare snakker dig efter munden, er det nok ikke hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengasblåhævner 62 Skrevet 12. Januar Er der kun lunkne erfaringer med hende? Synes hun ser rigtigt interessant ud, men anmeldelserne her er ikke for goe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 86 Skrevet 22. Januar Dengasblåhævner skrev, den 12.1.2026 at 17:23: Er der kun lunkne erfaringer med hende? Synes hun ser rigtigt interessant ud, men anmeldelserne her er ikke for goe.. Det er 50/50 hvad jeg har set Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg