Hop til indhold

Recommended Posts

dabusta skrev, 1 time siden:

https://nympho.dk/n29774/9851/real-hot-100-michelle-luxury#&gid=1&pid=2

En kvinde med attitude, desværre dårlig attitude. Vi (nok manager og mig) har aftale noget ind og det var nemt. Samme address og opgang som Amira/Lorena. Efter det var klar at hun var ikke med i det som var aftale gik jeg. Det er hende på photos bare med photoshop 

Jeg havde faktisk en ok dialog med hende på telefonen. Hun er meget godt kommunikerende på engelsk. Jeg efterlyste hendes prisliste, men måtte give op, da jeg først havde planer til dagen efter. Måske hun er lidt nonchalant. Hun har flotte billeder. Måske andre har haft bedre held?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det. Virkelig dejligt med anmeldelser der også går den anden vej. Jeg tænker der er et mønster, og jeg er selv en del af det. Jeg har jo selv været hos hende i december, og det var en dårlig oplevelse. Oplevede at hun løj omkring de ydelser vi havde aftalt, at hun ikke gad, men mest af alt at hun bare var ligeglad. 

Redigeret af Slap

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slap skrev, den 4.1.2026 at 11:12:

Tak for det. Virkelig dejligt med anmeldelser der også går den anden vej. Jeg tænker der er et mønster, og jeg er selv en del af det. Jeg har jo selv været hos hende i december, og det var en dårlig oplevelse. Oplevede at hun løj omkring de ydelser vi havde aftalt, at hun ikke gad, men mest af alt at hun bare var ligeglad. 

Hvilke ydelser var det? Hvis du vil dele :)

Jeg har selv overvejet at besøge hende men det lyder som om hun ikke er et besøg værd, tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Godtmedlir skrev, den 1.1.2026 at 14:36:

Jeg havde faktisk en ok dialog med hende på telefonen. Hun er meget godt kommunikerende på engelsk. Jeg efterlyste hendes prisliste, men måtte give op, da jeg først havde planer til dagen efter. Måske hun er lidt nonchalant. Hun har flotte billeder. Måske andre har haft bedre held?

Havde en god time med hende, tjek review på nympho, hun er selvstændig, snakker meget og ved hvad hun vil, hvis du går efter en, der bare snakker dig efter munden, er det nok ikke hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dengasblåhævner skrev, den 12.1.2026 at 17:23:

Er der kun lunkne erfaringer med hende?

Synes hun ser rigtigt interessant ud, men anmeldelserne her er ikke for goe..

Det er 50/50 hvad jeg har set

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...