manglerish 43 Skrevet 1. Januar Godt nytår. Jeg leder efter gode bud på rigtige billige (gerne ekstra billige så jeg kan prøve dem alle ) piger og modne damer der er frisk på sperm i mund og ansigt samt der sluger. Jeg leder primært i indre København + Amager. Men inkluder gerne bud fra Stor KBH området. Jeg er lige glad med alder, udsende? vægt og race. Bare de sluger uden at snyde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamderfrække 68 Skrevet 1. Januar manglerish skrev, for 2 timer siden: Godt nytår. Jeg leder efter gode bud på rigtige billige (gerne ekstra billige så jeg kan prøve dem alle ) piger og modne damer der er frisk på sperm i mund og ansigt samt der sluger. Jeg leder primært i indre København + Amager. Men inkluder gerne bud fra Stor KBH området. Jeg er lige glad med alder, udsende? vægt og race. Bare de sluger uden at snyde. Nu ved jeg ikke hvad der går under billig, efter min erfaring for man ikke meget blow med slug under 500kr. Men du må søge,lede efter det på diverse hjemmesider prøv evt. Annoncelight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg