Nusen110 22 Skrevet for 6 timer siden (edited) Denne gang kom jeg først hen at ligge i sengen men alligevel måtte jeg åbne munden og sutte, jeg slikkede hendes våde pikhovede for sperm og så billede hun min mund, hun bliver hurtigt meget stiv og for tyk i forhold til hvor hun vil ind. Hun er så hård at uanset hvad så kommer hun ind, jeg ser hun smørere hele pikke godt og det er fordi hun banker helt i bund hver gang, hun smører også mig og jeg kan lige så godt løfte lidt op men hun lægger hele sin nøgne ned mod min, jeg får mine ben skubbet helt ud og jeg mærker hendes tykke pikhovede presse mine baller ud så pikken kun skal presses ind, hun presser hårdt og glider mod midten og da hun er meget tyk og forsætter presset får jeg min røv udvidet rigtig meget i langt oppe, hun ligger helt oppe på min ryg og jeg får hvert eneste stød helt i bund på fuld kraft, hun kommer alt for langt ind så jeg stønner hver gang hun klasket i bund, da det hele har udvidet sig er det helt fantastisk og jeg bliver godt pulet, jeg er godt mør og håber at hun snart vil tømme, hun vender mig rundt og jeg spreder ben for hende og hun hugger pikken direkte ind og igen er vores nøgne krop sammen og så knepper hun mig hårdt igen, og jeg kan høre hun stønner og så mærker jeg hvordan hun pumper i mig og jeg bliver varm af en ordentlig ladning, og hun glider slap ud og jeg lukker så. Det ikke løber ud, så det min tur og jeg knepper hende i røven til jeg sprøjter. Hun knepper godt og hårdt. Redigeret for 6 timer siden af Nusen110 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eddy 5 Skrevet for 5 timer siden Nusen110 skrev, for 54 minutter siden: Denne gang kom jeg først hen at ligge i sengen men alligevel måtte jeg åbne munden og sutte, jeg slikkede hendes våde pikhovede for sperm og så billede hun min mund, hun bliver hurtigt meget stiv og for tyk i forhold til hvor hun vil ind. Hun er så hård at uanset hvad så kommer hun ind, jeg ser hun smørere hele pikke godt og det er fordi hun banker helt i bund hver gang, hun smører også mig og jeg kan lige så godt løfte lidt op men hun lægger hele sin nøgne ned mod min, jeg får mine ben skubbet helt ud og jeg mærker hendes tykke pikhovede presse mine baller ud så pikken kun skal presses ind, hun presser hårdt og glider mod midten og da hun er meget tyk og forsætter presset får jeg min røv udvidet rigtig meget i langt oppe, hun ligger helt oppe på min ryg og jeg får hvert eneste stød helt i bund på fuld kraft, hun kommer alt for langt ind så jeg stønner hver gang hun klasket i bund, da det hele har udvidet sig er det helt fantastisk og jeg bliver godt pulet, jeg er godt mør og håber at hun snart vil tømme, hun vender mig rundt og jeg spreder ben for hende og hun hugger pikken direkte ind og igen er vores nøgne krop sammen og så knepper hun mig hårdt igen, og jeg kan høre hun stønner og så mærker jeg hvordan hun pumper i mig og jeg bliver varm af en ordentlig ladning, og hun glider slap ud og jeg lukker så. Det ikke løber ud, så det min tur og jeg knepper hende i røven til jeg sprøjter. Hun knepper godt og hårdt. Link tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 99 Skrevet for 4 timer siden Hej det må være hende her https://annoncelight.dk/showad/262173 hu har også været i Aalborg , nogle gange ja husker hendes hård pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eddy 5 Skrevet for 1 time siden afn2206 skrev, for 2 timer siden: Hej det må være hende her https://annoncelight.dk/showad/262173 hu har også været i Aalborg , nogle gange ja husker hendes hård pik Hun ser bare ikke så stor ud på billederne, men tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg