Hop til indhold

Recommended Posts

Lokket af nogle meget lækre billeder, aftalte jeg i går en tid hos denne pige i Hvidovre - hun er nu taget til Ålborg, men kommer nok tilbage igen som det har været tilfældet før.

Jeg lavede aftalen om formiddagen til senere samme dag. Kommunikationen inden gik nemt, men da jeg var ankommet, var hendes telefon død (dvs i stedet for at ringe, gik den direkte på "telefonen kan på nuværende tidspunkt ikke kontaktes").

Så efter at have spildt 30min ud, 30min venten og 30min tilbage... så fik jeg desværre ikke noget ud af min aftale med hende...

Der er i mine øjne meget få undskyldninger, som kan retfærdiggøre et sådant forløb. Og jeg har ikke tålmodighed til piger, som ikke kan overholde en aftale.

http://www.voksenlisten.dk/naboensdatter

12657_500.jpg?=ecMJ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Totalt nederen. Hader også når pigerne ikke holder deres aftaler. Man går dér og regner med at nu skal man ha fisse, er opstemt osv, og så ryger man ind i sådan en nitte. Det burde koste x antal kr i bøde ikke at overholde en aftale. I hvert fald hvis der ikke bliver givet besked om aflysningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var nok inde hos naboen :mrgreen:  Nej, spøg til side, det ligner ikke noget og hun får jo heller ikke en "forretning" op at stå på den måde, det er OK for pigerne at aflyse, men så skal det ske i så god tid som muligt... :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...