Hop til indhold
Slowman

Intimbarbering - nogen piger der tilbyder det?

Recommended Posts

Bader gerne med min GP'er og i den forbindelse har jeg ofte en intimskraber med som jeg spøger om hun kan bruge.

Har aldrig fået nej og det ender ofte med et herligt BJ som jeg tit må stoppe inden kanonen bliver fyret af:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, 1 time siden:

@SlowmanAlle kan vel yde den service …. Er det ikke bare at spørge ?

Det ville jeg ikke tro, men du har da ret i at man kan spørge:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jammen så fandt jeg frem til en super dejlig og sød dame der gav mig en dejlig intim trimning. Bare med maskine, men helt tæt. 
Det er første gang i 55 år jeg ser mig selv uden hår i skridtet. 

Det var en super fin oplevelse. Det er jo altid dejligt når en skøn dame nusser en i skridtet og det kildrer helt vidunderligt når pungen barberes. Det kan bestemt anbefales. Efter trimning fik jeg massage og efter det sex. Dejligt besøg. Jeg betalte normal sats for en time 1500 kr og lagde 200 kr oveni for speciel service. Jeg medbragte maskinen og et tæppe som jeg lå på mens trimning fandt sted. Det pakkede jeg sammen med de trimmede hår og tog med mig. Det tror jeg overraskede den dejlige dame, men jeg tænker hun var glad for det.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 3 timer siden:

Jammen så fandt jeg frem til en super dejlig og sød dame der gav mig en dejlig intim trimning. Bare med maskine, men helt tæt. 
Det er første gang i 55 år jeg ser mig selv uden hår i skridtet. 

Det var en super fin oplevelse. Det er jo altid dejligt når en skøn dame nusser en i skridtet og det kildrer helt vidunderligt når pungen barberes. Det kan bestemt anbefales. Efter trimning fik jeg massage og efter det sex. Dejligt besøg. Jeg betalte normal sats for en time 1500 kr og lagde 200 kr oveni for speciel service. Jeg medbragte maskinen og et tæppe som jeg lå på mens trimning fandt sted. Det pakkede jeg sammen med de trimmede hår og tog med mig. Det tror jeg overraskede den dejlige dame, men jeg tænker hun var glad for det.

Hvor fik du det

Del dette indlæg

Link til indlæg
bifyr58 skrev, for 17 timer siden:

Hvor fik du det

Ja, det lovede jeg den søde dame ikke at skrive. 
Hun vil gerne sælge den service, men kun til klienter hun allerede kender og har et godt “forhold” til. Jeg besøgte hende for godt en uge siden har besøgt hende tidligere også), hvor jeg så spurgte om det kunne lade sig gøre og det kunne det. Så jeg tænker det er måden at gøre det på. Spørge en man kender - lære en at kende og så spørge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...