Hop til indhold

Recommended Posts

I september 2024 fanns en annan salong på adressen, Asia Wellness.   Det saknar säkert betydelse för vad som sker där nu.

NT Wax har flera olika massageerbjudanden, men till skillnad mot de mer vanliga Thaisalongerna i Danmark är websidan strikt neutral.  Vad jag kan se på bilder i Google är det dock ett område som min väninna (inte GF) inte skulle besöka för vare sig massage eller vaxning - men hon är från Japan...

Den nyfikne bokar tid, duschar och gör sig fin, och tar med sig sitt bästa uppförande och charm - man vet aldrig vad som kan hända.

Skulle gärna ta 'en for holdet' men dessvärre är det storhelg och jag är en dagsresa bort.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, synes bare 800kr lyder af meget i forhold til almindeligt wax tilbud. Så tænkte om der var mere med. Det er lige dyrt nok til bare at prøve og så kun få en voks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chibi skrev, den 30.12.2025 at 21:43:

I september 2024 fanns en annan salong på adressen, Asia Wellness. 

Den fandtes også i oktober 2025 - skiltet var der i hvert fald, også inde i opgangen. Der ligger flere ting på den adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...