Bombrn 30 Skrevet for 12 timer siden Lige en anmeldelse herfra. Alder 25- den er helt sikker god nok, hun ku god ha løjet sig yngre. plus size- ja men absolut kun til den frække side. virkelig super køn pige, som er ægte liderlig og vild efter lidt fremmed, hun går meget op i sig selv så der nok lidt dyre vaner som der skal bruges lidt mønt til. Hun sutter vanvittig. hun tilbød 69 og det er første gang jeg har prøvet det, super frækt. Efter den vendte hun sig om og slukker mine nosser imens hul spillede min pik, hun kyssede mig op af maven for at tungekysse virkelig intenst imens hun gned sin våde fisse på min stive pik. Gal hun var liderlig. Lad mig bare sige at hun havde styr på sit underliv for der gik ikk mange sek så havde hun fisket min pik op i sig uden brug af hænder eller noget. red mig godt og grundigt, havde svært ved at holde det tilbage, hver gang det var tæt på stoppede hun og sagde jeg ikke måtte komme endnu, for hun ville ha mere pik. Bliver ikke færdig hvis jeg skal skrive mere hehehe ud af 10 stjerne er det absolut 10 hvis man søger en ægte kæreste oplevelse med en 100% naturlig og virkelig flot pige, hvor det er alm fræk sex. Ikke avanceret eller anal. https://annoncelight.dk/showad/445791 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 46 Skrevet for 11 timer siden Hvor holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombrn 30 Skrevet for 10 timer siden Oleboy skrev, for 48 minutter siden: Hvor holder hun til? Sakskøbing. Evt skriv privat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godtmedlir 316 Skrevet for 5 timer siden Bombrn skrev, for 5 timer siden: Sakskøbing. Evt skriv privat Tak for anmeldelsen. Er hun dansk? Er hun til at tale med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg