Joey 119 Skrevet 3. Maj, 2014 Besøgte Red light på Abel Catrines Gade et par gange for et års tid siden - fuld tilfreds - det jeg vil spørge om er om nogen kender til stedets historie - den ene gang var det ejeren af stedet der var tlfpige. Hun sagde at der var tale om kbh's ældste bordel og at hun havde arvet det fra sin moder (antager at det må være lokalet som måske er en andel) - udover det var hun sød og lækker på en milf måde men fik desværre ikke spurgt om hun selv var aktiv. Er der nogen der kan bekræfte hendes historie? Er der nogen der ved om hun selv er aktiv eller kender hende? På forhånd tak :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 3. Maj, 2014 Besøgte Red light på Abel Catrines Gade et par gange for et års tid siden - fuld tilfreds - det jeg vil spørge om er om nogen kender til stedets historie - den ene gang var det ejeren af stedet der var tlfpige. Hun sagde at der var tale om kbh's ældste bordel og at hun havde arvet det fra sin moder (antager at det må være lokalet som måske er en andel) - udover det var hun sød og lækker på en milf måde men fik desværre ikke spurgt om hun selv var aktiv. Er der nogen der kan bekræfte hendes historie? Er der nogen der ved om hun selv er aktiv eller kender hende? På forhånd tak Kære Joey Det jeg nu skriver er: ”råt for usødet”, og den rå - uforfalskede - sandfærdighed om dengang da københavn var Nordens Beirut - en horehule, og jeg gør det , fordi sådan var det - jeg har været der og selv gjort det hele. For ellers kan den lumre liderlige atmosfære der vitterlig var ikke fornemmes, og er der sarthed - så sluk fjersynet. Jeg kan bekræfte den nævnte massageklinik. Som 17 årig, og det har været i 69, kom jeg som ung knægt meget på Istedgade og selvfølgelig også i alle de omkringliggende sidegader der udsprang fra Istedgade samt Halmtorvet og Skelbækgade. Det var her pigerne færdedes på gaden og de kun 6 - 7 massageklinikker var i det samme område,- hvor mændene - unge som ældre købte fisse. Dengang very simple: gadepigerne stort set kun dansk og mange af dem også dansk uden, - man kan sige det eneste der foregik var : ”Polsk mavedans” Nu skal du høre noget pudsigt: i går aftes (lørdag aften)var jeg i Club 18, og på et tidspunkt ca. kl 01.00 går jeg mig en lang tur på Istedgade samt også på Abel Catrine Gade, og den ligger der stadig som den sidste mod Halmtorvet, - du skrev dit indlæg kl 05,16 - ”var du klar over at jeg havde været der??” Hvis du igen besøger Abel Catrine Gade , vil du se to lukkede kældernedgange hvor der var også massageklinikker i disse 2 kældre. Fælles for alle 3 massageklinikker var, at de var meget små nærmest som en XXl campingvogn, havde 2 bollerum og et forstue til pigerne når der var pause mellem kunderne, og et par stole til de kunder der ventede på at få den dyppet - piger og kunder i samme lille rum. Åbent fra kl 10,00 til 22,00 eller længere fredag aften og lørdag aften, af og til 01 - 02. Og hvor ved jeg alt dette fra, - det gør fordi jeg har været alle 3 steder og ligget mellem mange ,dejlige massagepige lår og kneppet - dejlige skønne piger. Dog mest den sidste mod Halmtorvet, - dengang var der kun rummet til højre for døren og det hele var meget klemt sammen. De 2 bollerum bare plads til en forvokset enkeltseng - stol og papirkurv, og forstuen lige så snævert. Denne massageklinik husker jeg ganske tydeligt, for her var min (X) svenske ynglings massagepige, ) og jeg kom meget hos hende i de par år hun arbejde der. Hun var noget ældre end jeg selv, og så var hun den eneste i denne klinik der kneppe uden gummi og jeg ville ikke bruge gummi, så meget gik op i højere enhed med hende. Dengang havde massageklinikkerne lidt mere at byde på end gadepigerne, og jeg vil også sætte ca. priser på som jeg husker dem: - svensk: 50kr - dansk med: 75-100kr - dansk uden: 100-125kr - fransk:??kr, ordet tidsbestilling fandtes slet ikke dengang, ej heller ½ - 1 timer. Massageklinikkerne havde dengang meeeeget travlt, og jeg tror årsagen var at det var meget nemmere og mere betryggende at gå i en massageklinik, end gå med en gadepige til hotelværelse,hummer, kælderlokale (risiko for at blive ”rullet”- eller hvis man var i bil, køre ud i Sydhavnen og kneppe på bagsædet. Lidt om atmosfæren dengang. Faktisk var det sådan, at med ikke mindre end 3 horebutikker på den meget korte Abel Cathrine Gade var gaden på specielt fredag og lørdag aftener meget fortættet af mange kunder, samt de gadepiger (Istedgade og Halmtorvet) der lige skulle stjæle en kunde fra horebutikkerne og bilerne var der også. Mht trængsel og travlhed hos pigerne vil jeg sætte Abel Catrine Gade ind blandt Top 5 i Hotspots på Istedgade. En fortættet lummer atmosfære som i ”Kontakthof” i de 2 kæmpe store bordeller på Reberbahn i Hamburg - hvis nogen har været der i samme tidsperiode. Du skal faktisk se gaden som ”et hus ” hvor der er en konstant strømning, der er dem der bare er nysgerrige og går igen - nysgerrige/sulten - sulten/meget sulten - meget sulten/liderlige - skal ha fisse, og det gav sådan set ”en kødrand” på begge fortove - og nogle aftener ofte timelang ”ventetid” for at få fisse - jeg har selv gået og cirkuleret rundt og holdt øje med hvor mange sidder i forstuen og venter, og hvad med dem på fortorvet , hvor mange skal på før mig, HVORNÅR er hun ledig min svensker. At hun var ekstra efterspurgt skyldtes jo også hun var den eneste der gav dansk uden , foruden de andre kunder der gerne ville have hende. Hvis jeg så blev pissetrængende var der ikke andre muligheder end at gå op på Hovedbanegården, og så kunne andre have snuppet pladsen imellem tiden. Tro mig - pigerne havde sgu travlt, at de kunne holde til det på disse travle aftener forstår jeg ikke. Så Joey jeg kan bekræfte at ”Red light” var der i 1969 og dermed har der været massageklinik i 45 år eller mere. Jeg husker at denne massageklinik var lukket en del år - og jeg husker det som omkring år 2000 i måske 10år sammenlagt og at den åbnede igen for sådan 5 -6 år siden og gevaldigt udvidet. Jeg kan bidrage med mere om denne gade og andre lumre steder i Istedgade kvarteret; men ikke mere i dag, jeg bruger faktisk alt for meget tid på EG -men jeg kan ikke lade være. I forhold til dengang er Istedgade i dag bare DØD og glanspoleret til ukendelighed og røvkedelig. (x)hun var: ”De lyse Nordiske Isdronninger” det var en generel ”betegnelse” på et tidspunkt, for de piger der havde langt helt lyst hår, og ikke kun massagepigerne Det går stærkt ved tasterne, - så undskyld for al det revl og krat - bredt forstået, i har set undervejs Mange hilsner Nyder livet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg