Hop til indhold

Recommended Posts

Reading a lot of bad reviews in here about Amira I just wanted to support these bad reviews (unfortunately) and warn others against wasting their money.

Providing enough details but not too many, I met with Amira and paid DKK 2,000 for one hour. She gave me a glass of water which I unfortunately spilled on the wood floor (not exactly a big problem) - but it was big problem for her and she got annoyed. It was agreed that our meeting included SF, but obviously she didn’t agree despite charging the money for it. I mentioned it, and she replied disrespectfully back, that now she was already started with condom.

It was such a bad experience that I decided to leave after 5 minutes, jeopardizing my DKK 2,000. I went from being horny to annoyed forgetting all about why I was there. She did give me DKK 1,000 back, but more relevant, she actually “stole” DKK 1,000 being completely rude.

She’s very beautiful, but that behavior completely ignores that fact and you’re left with the feeling that you wish you never contacted her in the first place.

I have good experiences with Lorena on the same address, so for me it’s not a general problem.

I hope my review will help others from supporting her selfish and disrespectful behavior.

Link: https://nympho.dk/n18227/6322/sexy-petite-amira

Redigeret af Right said Fred

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da vist gået slemt ned ad bakke med Amira's GP karriere. Måske Lorena skal finde en ny pussy sister. 

Hun kan have været i dårligt humør hvis der feks ikke er mange klienter i denne periode men det forsvarer ikke dårlig opførsel. 

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig. Sjældent har jeg mødt en der var så uengageret,, og som havde “glemt” alt der var aftalt over den ellers meget fine kommunikation op til, som jeg i øvrigt er i tvivl om, at hun selv står for. 

Havde betalt for en time, men valgte at gå efter 15 minutter. Det var et voldsomt spild af tid og penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når der er så blandede reviews, så kan jeg ikke lade være med at fundere om der måske er visse typer mænd, som hun ikke har det så godt med (aldermæssigt, vægtmæssigt, hårmæssigt etc.) Måske det kunne være det?

På nympho kan jeg se at nogle af reviewsene er skrevet af brugernavne som også er her på siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FlemmingP skrev, for 6 timer siden:

Utroligt som pigen (åbenbart) kan opleves forskelligt med 62 positive anmeldelser på Nympho.dk

Nympho sletter kvindernes dårlige reviews, desværre. Og lige især de to kvinder får mange gentagende positive reviews fra de samme mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Faxebenji skrev, for 9 minutter siden:

Nympho sletter kvindernes dårlige reviews, desværre. Og lige især de to kvinder får mange gentagende positive reviews fra de samme mennesker.

Har skrevet med nympho og de siger at de ikke sletter dårlige anmeldelser. De siger at de kun sletter enkle hvis det er et personangreb eller falsk anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle læsere. 
Jeg har besøgt Amira et par gange og jeg synes, hun både er smuk og dejlig. Jeg synes hun er nem at tale med og uden arrogance. En lækker kvinde. 
Det må nok handle mest om hvem man er og hvordan man håndterer mødet med hende. 
Hun er en kræsen pige og det skal hun også have lov til at være. 
Godt nytår. 

Redigeret af Fister2000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fister2000 skrev, den 31.12.2025 at 05:08:

.Hun er en kræsen pige og det skal hun også have lov til at være. 
Godt nytår. 

Det må hun gerne være kræsen i privaten, men når man tager penge for en ydelse skal man levere varen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst påske var jeg i Københavnstrup og besøgte Amira efter å læst mig op på mange (unisont) gode anmeldelser. Desværre var opplevelsen allerede da meget dårlig, noe som jeg bemærkede sidst i vedlagte tråd. Dog troede jeg at det var vår Kemi der var dårlig - men nu ser jeg at der også er andre av her der har den samme oplevelse som mig med Amira.

Del dette indlæg

Link til indlæg
slapman skrev, for 18 timer siden:

men når man tager penge for en ydelse skal man levere varen.

Jeg for så vidt enig med dig, men selv om du tager penge for en ydelse/service har du ret til at være selektiv, bare den der skal betale ved det i forvejen, at hvis pigen ikke føler for det ved personligt møde, kan hun vælge at sige fra, og afvise i døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 19 minutter siden:

Jeg for så vidt enig med dig, men selv om du tager penge for en ydelse/service har du ret til at være selektiv, bare den der skal betale ved det i forvejen, at hvis pigen ikke føler for det ved personligt møde, kan hun vælge at sige fra, og afvise i døren.

Det er jeg enig i. Og det havde sparet mig for meget ærgrelse. Betalte 2200kr ved ankomst, og gik igen efter ca 15 minutter. 

Fin retfærdigvis en besked senere, hvor hun undskyldte, at hun havde glemt det vi havde aftalt på forhånd, og at hun i øvrigt havde sovet dårligt og været træt og uoplagt. Det har jeg sympati for, men ville da så ønske, at hun så allerede inden mødet blot havde aflyst, eller at hun, hvis det var noget ved mig, havde frabedt sig at tage i mod mig da jeg ankom. 

Redigeret af TB2000
Tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fister2000 skrev, den 30.12.2025 at 23:08:

Hej alle læsere. 
Jeg har besøgt Amira et par gange og jeg synes, hun både er smuk og dejlig. Jeg synes hun er nem at tale med og uden arrogance. En lækker kvinde. 
Godt nytår. 

Har også besøgt hende et par gange og havde gode oplevelser hver gang, havde god sex og snakkede om alt muligt både før og efter, sød og venlig pige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FlemmingP skrev, den 30.12.2025 at 13:04:

Utroligt som pigen (åbenbart) kan opleves forskelligt med 62 positive anmeldelser på Nympho.dk

Prøv at tjekke hvor mange gode anmeldelser hun har her på eroguide, har selv besøgt hende 2 gange alene og en gang med hende og lorena, gode oplevelser hver gang, men når først folk går i gang med at svine hende til og man skriver, man har haft gode oplevelser med hende, så bliver der grint af en og det er også fint.barnligt men fint, jeg skriver bare hvad jeg oplevede, hvordan folk tager det, rager mig en skid, men sjovt der er folk der har besøgt hende mange gange, når det er så skidt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er egentlig lidt glad for at være faldet over denne tråd. Jeg havde lige inden Amira fornylig tog på ferie, begyndt en indledende samtale med hende, hvor vi talte om en masse ting ift. et møde. Vi skulle snakkes ved når hun kom tilbage fra ferie her i midten af februar. Men efter at have læst flere af jeres kommentarer, er jeg godt nok glad for, at vi ikke nåede at aftale et møde :unsure:

Redigeret af Amagerdreng83
Forglemmelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fister2000 skrev, den 30.12.2025 at 23:08:

Hej alle læsere. 
Godt nytår. 

Om hon er kraesen, skal hon have lov att sige nej tak allerede i dören. I stedet bedrager hon mindre tilltalande kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...