Hop til indhold
Mikkel C

Fantastiske Maysa - Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/361305

Så fik jeg en håndfuld besøg hos Maysa, så hun er uden sammenligning den pige, som jeg har besøgt flest gange. 
Og det er der jo en god grund til….Maysa er set i mine øjne simpelthen helt fantastisk. Både i sengen og som hyggesnak før og efter.

Maysa er indbegrebet af en top class GFE. Hun flirter, kysser, krammer og giver BJ og sex, som var hun din eneste ene. Efter 5 besøg er jeg naturligvis farvet, men søger du GFE oplevelsen med en petit pige, som kan sit kram så slå vejen forbi Maysa.

Tricket er at få hende startet godt op…som jeg har fundet ud af i den her branche, så får man nødvendigvis ikke det, som man betaler for men mere det, som man selv giver ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg har langt Kolding, men hun virker til at være værd at køre efter. 

Er hendes blow uden og tilbyder hun megafransk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Elprebsi- BJ er uden kondom….og hun gør det godt:P

@exostar- Maysa er petit og slank. Hun har lidt maveskind men hun er absolut ikke buttet. 

Supplerende så har hun de mest betagende øjne og et fantastisk smil…man smeltet total :wub:

Redigeret af Mikkel C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...