Hop til indhold

Fantastiske Maysa - Kolding

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/361305

Så fik jeg en håndfuld besøg hos Maysa, så hun er uden sammenligning den pige, som jeg har besøgt flest gange. 
Og det er der jo en god grund til….Maysa er set i mine øjne simpelthen helt fantastisk. Både i sengen og som hyggesnak før og efter.

Maysa er indbegrebet af en top class GFE. Hun flirter, kysser, krammer og giver BJ og sex, som var hun din eneste ene. Efter 5 besøg er jeg naturligvis farvet, men søger du GFE oplevelsen med en petit pige, som kan sit kram så slå vejen forbi Maysa.

Tricket er at få hende startet godt op…som jeg har fundet ud af i den her branche, så får man nødvendigvis ikke det, som man betaler for men mere det, som man selv giver ;)

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Jeg har langt Kolding, men hun virker til at være værd at køre efter. 

Er hendes blow uden og tilbyder hun megafransk?

Skrevet

Hun virker til (ud fra hendes billeder) at hun er naturlig buttet. Hvordan vil du beskrive hende?

Skrevet
  • Author

@Elprebsi- BJ er uden kondom….og hun gør det godt:P

@exostar- Maysa er petit og slank. Hun har lidt maveskind men hun er absolut ikke buttet. 

Supplerende så har hun de mest betagende øjne og et fantastisk smil…man smeltet total :wub:

Redigeret af Mikkel C

• 3 months later...
Skrevet

Jeg blev fristet af Maysa på både AL og EG - og fik så lavet en hel times morgenaftale i søndags

Vi kom hele vejen rundt med dejlig slik, blow og sex - og det har jeg jo også oplevet hos andre thai’ er (besøger kun thai’er).

MEN der hvor Maysa virkelig scorer ift mig er hendes vidunderlige søde væsen og hendes naturlighed - og det blev bare den yperste GFE oplevelse, second to none.

Hendes fysiske naturlighed inkluderer total fravær af tatoveringer, ingen silikone samt de små bløde hår på missen. Dog bryder Maysa lidt det naturlige ved at bølge sit sorte hår - men hold da op hvor det klæder hende.

Generelt tænker man vel på at få noget godt sex men her med Maysa blev det en meget bredere oplevelse - og her bagefter kan tanken om bare at kunne kæle med hende, gøre en blød i knæene.

Tak til Maysa - en rigtig GFE perle.

Skrevet

Inden kommentaren kommer at Maysa ikke længere er på AL, kan oplyses hun vælger kun at være på, når hun kan modtage kunder.

Lige nu holder hun et par dage fri - det månedlige.

Og hvis jeg forstod det korrekt, vil hun være i Kolding resten af April.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.