Hop til indhold

Er dette Jenny

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/425656

Glædelig jul på bagkant her i forummet.

Jeg var lidt før jul så heldig og få en massage af denne pige/kvinde og det var alle pengene værd også selvom det ikke var den store tur jeg havde bedt om, men bare et HJ. Du må pille ved hende under akten og hun var faktisk ret våd under trussen, hvilket naturligt speedede tingene op.

Hun hedder Jenny i annoncen, men jeg ved ikke om det er den Jenny som mange herinde taler om og savner. Jeg tror hun er forbundet til Dee Dee i Assens selvom hun hører til i Odense, hvis det hjælper??

Skrevet

Nej, det er ikke den Jenny som mange taler om. Hun holdt bl.a. til i Nr. Aaby, hvor der findes en lang tråd om hende. Den populære Jenny er rejst hjem til Thailand.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.