Djelibeybi 7 Skrevet 27. December, 2025 Hejsa,, Jeg har netop deltaget i et fantastisk event på Sydsjælland, ikke averteret på eroguide.dk Jeg har deltaget i en halv-snes events over de sidste 15 år (selvom jeg er single, skal alt jo flaske sig), men denne var den bedste. En smuk og (virkelig) fræk kvinde, der havde fortjent mere end os 2, der dukkede op - så hold øje med [email protected], hvis hun vælger at gentage Mvh. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 213 Skrevet 27. December, 2025 Og hvor er det lige jeg skal holde øje når hun nu ikke skriver/inviterer/annoncerer på EG? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djelibeybi 7 Skrevet 27. December, 2025 Jeg syntes det var godt nok til at nævne e-mail addressen på dette forum - I tilfælde af en gentagelse. Intet yderligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 28. December, 2025 https://annoncelight.dk/showad/445990 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 87 Skrevet 28. December, 2025 Djelibeybi skrev, for 18 timer siden: En smuk og (virkelig) fræk kvinde, der havde fortjent mere end os 2, der dukkede op Det står jo folk frit for hvad de synes der skal koste at deltage, såvel som hvad man synes man har lyst til at betale for det. Man kunne måske forestille sig en kombi af juletravlhed og en “ukendt” Q til GB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djelibeybi 7 Skrevet 29. December, 2025 Naturligvis. Delte bare en oplevelse, jeg troede ville hjælpe alle ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg