Hop til indhold

København er helgarderet af piger, undtagen Islands Brygge.

Featured Replies

Skrevet

Østerbro har Cassiopeia, Frederiksberg har Pussy Galores plus adskillige andre småsteder og thai massage. Nørrebro har Club Erotica og mange andre private lejligheder. Amager har talrige småsteder og "enkeltkvinde virksomheder". Altid nogle steder i Nordvest og faste lokationer i Sydhavnen. Udbud på Teglholmen. Lidt på Kastrup, ofte en eller to i Ørestaden, og Valby ... dont get me started. Vanløse, også der.

Men hver dag når jeg kører fra arbejde passerer jeg Islands Brygge, og tænkte: Er der nogen her? Der er en gang imellem periodiske piger som låner en lejlighed, men ellers intet. Ingen thaimassage. Ingen klinikker. Så jeg blev nysgerrig: kan det virkelig passe? Et så centralt sted med metro, beboere og tæt på lufthavnen? Er der ingen røde lamper?

Googlede løs og fandt intet. Bortset fra en gammel artikel om et lysthus kaldet Fanny Hill, som engang befandt sig på Islands Brygge, men stedet lukkede. Det blev brugt som eksempel på den pastelfarve der malede området, hvor der ikke var plads til det lumre sideshow der kendetegner en storby. Det var blevet et alt for pænt område.

Kan det virkelig passe, eller er der indvidede som kender stedet bedre end jeg? Og før jokesne vælter ind: Jeg tror ikke Linse kessler tager penge for det.

Redigeret af Tip toe

Skrevet

Jeg tror ikke Linse kessler tager penge for det.

Nej ikke længere...

Skrevet
  • Author

Hun er jo konstant konkurs, så måske burde hun. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.