Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var et smut forbi inden jul, jeg har ikke noget godt at berette fra det møde så jeg kommer ikke igen. 

Ældre tynd, slidt Thai Lady, dårligt lavede implantatet, sådan set sød og rar nok, men massage og sex var ikke noget at berette godt om. 

Skrevet

Va det mest at hun va “gamel og slidt” eller henes masage og sex dar trak ned? Og vad var der i så fal galt med masage og sex ved hene?

Er det klinik eller privat?

• 3 months later...
Skrevet

Har lige været nede og besøge pigen nu og hun hedder Ruby, hun fantastisk og et besøg vær. Hun kan virkelig finde ud af at give et blowjob, og kysser os. sex er fantastisk, hendes massage er god de varmeste anbefalinger herfra, og jeg skal på besøg igen. Hun har silikonebryster som er dejlig bløde og ikke for store og en fantastisk krop.

Skrevet

Det er ikke Bell der er på billederne længere, de bruger samme annonce til flere piger, men det er pigen der er på billederne, du møder nu, en super sød pige, og hun leverer en dejlig oplevelse, er berøringsvenlig, over middel massage, lidt rynker på maven, men altså en super fin pige. Vi havde en herlig omgang, som det tog os begge et par minutter at komme sig på.

Billederne er taget i klinikken kan jeg se, så de er så vellignende de kan blive.

Hende vil jeg også gerne besøge igen!

Redigeret af lurikken

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.