Hop til indhold
Swarley

Blowbang, er der interesse for dette.

Recommended Posts

Gangbang-milf skrev, den 28.12.2025 at 13:15:

Lige synspunkt fra en gp. 

Ville da synes det ville være mega frækt, kunne helt klart godt tænkes at jeg burde arrangere sådan et arrangement i kbh. 

Men ville nok holde gb også enten i forbindelse med det eller andet tidspunkt, for ville da ikke kunne undvære at mærke jer også. 

men tænder ekstrem på at give blow og sluge, så synes det lyder som et frækt setup :wub:

Er du kommet videre med at arrangere et blowbang i København?

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingo skrev, for 6 minutter siden:

Ja jeg har godt set Lucy kommer, men jeg kan dsv ikke deltage 

Helt ærligt hvad skal vi bruge den oplysning til?

Det er kun interessant hvis du kommer!

Tænk hvis alle de som ikke kommer skrev, så ville denne tråd blive uendelig lang.

Kan vi holde os til relevante indslag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swarley skrev, for 8 timer siden:

Så ser det ud til at der er lyttet til vores ønske og der kommer et Blowbang i kbh:D, (sexevent) så mon ikke vi skulle få os tilmeldt d’herre

@lingo, @LystTilSM, @SirCumaLot, @Hr Lille Niels, @Ishoej, @QwwQ, @sn57, @Kim 0240, @Medaltrespekt, @TheGe tleman

jeg gør virkelig en indsats for at få rykket rundt på mine planer og få tilpasset det hele så jeg kan komme til eventet:biggrin:

Men helt “lavpraktisk” hvordan forstiller i jer så at det skal ske? Jeg har været med til søde Lucy’s gangbangs før, men det er første gang jeg prøver blowbang.

altså bliver vi suttet færdigt en efter en? Skal vi sperme ud over hendes flotte ansigt? Har folk noget imod at få suttet pik af hende efter en anden lige har færdiggjort sig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 5 timer siden:

Helt ærligt hvad skal vi bruge den oplysning til?

Det er kun interessant hvis du kommer!

Tænk hvis alle de som ikke kommer skrev, så ville denne tråd blive uendelig lang.

Kan vi holde os til relevante indslag 

Det kunne du så ikke. Jeg og andre bliver opfordret til at deltage, nok fordi vi har ytret ønske om sådan et ewent. Så for at melde rent ud, skrev jeg det. Om du kan bruge,min oplysning eller ej,er jeg bedøvende ligeglad med. Jeg håber bare Lucy, kan bruge den 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette et et debatindlæg, ikke et chatrum. Og de interne dialoger kan i tage i PM.

Swarley skrev, for 17 timer siden:

Så ser det ud til at der er lyttet til vores ønske og der kommer et Blowbang i kbh:D, (sexevent) så mon ikke vi skulle få os tilmeldt d’herre

@lingo, @LystTilSM, @SirCumaLot, @Hr Lille Niels, @Ishoej, @QwwQ, @sn57, @Kim 0240, @Medaltrespekt, @TheGe tleman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Medaltrespekt skrev, for 17 timer siden:

Men helt “lavpraktisk” hvordan forstiller i jer så at det skal ske? Jeg har været med til søde Lucy’s gangbangs før, men det er første gang jeg prøver blowbang.

altså bliver vi suttet færdigt en efter en? Skal vi sperme ud over hendes flotte ansigt? Har folk noget imod at få suttet pik af hende efter en anden lige har færdiggjort sig?

Det skal nok ikke diskuteres her, men kan tages til selve event, hvordan det skal foregå.

Jeg har intet imod dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...