Swarley 675 Skrevet for 9 timer siden Inspireret af @Vixenida kommentar i en anden tråd om at hun har prøvet blowbang, fik det mig til at tænke om andre GP’er kunne finde på at holde et blowbang. Jeg har aldrig set en annonce for dette setup. Så mit spørgsmål til jer GP’er, kunne I overveje at afholde et blowbang eller giver det ikke mening for jer og ville de mandlige bruger herinde kunne finde på at deltage i et blowbang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 101 Skrevet for 9 timer siden (edited) Vi har med held afholdt Blowbang flere gange i klub regi og jeg må indrømme at det tænder både mig og min kone. Flere kunne heldigvis præstere flere gange og jeg kunne tælle til 66 ladninger da vi var færdige. Konceptet er nok sværre i klub da ingen ønsker at cumme for tidligt eller hurtigt der grundet entre og andre muligheder der byder sig senere på aftenen. Klart en thumbs up og skal der være ballade kan jeg godt den dag hvis det forrgår i kbh”s området. Redigeret for 9 timer siden af SirCumaLot 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1057 Skrevet for 9 timer siden Det ville være en ny oplevelse, så jeg er frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 761 Skrevet for 9 timer siden For en uvidende, hvad er blowbang sådan mere specifikt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 73 Skrevet for 8 timer siden Helt klart også på - kunne være fedt med et stort set-up hvor man evt. både kan lave gangbang først og blowbang/bukakke til sidst Håber nogle griber bolden på denne vigtige oplevelse! :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 148 Skrevet for 8 timer siden sn57 skrev, for 25 minutter siden: For en uvidende, hvad er blowbang sådan mere specifikt? Jeg måtte også lige google. Det er vist når en person giver oralsex til flere personer (min 4 stod der nogle steder). Min egen erfaring er at det ofte er sådan gb starter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 101 Skrevet for 8 timer siden (edited) Korrekt og det kan være optakt eller afslutning på et GB men også en hurtig omgang hvor cirklen af virile mænd cummer hurtigt og så bevæger vi os over i bukkake delen. Tror det opstod i Cap d’ agde da de forbød sex i krattet så blev der slået ring om den sultne kvinde i vandet så livredderen ikke kunne se hvad der foregik :0). Vi har som jeg nævnte benyttet blowbang da det er Q der tager styringen og tempoet og det er jo også en kær fetich. Bukkake delen med litervis af sperm er bare et ekstra plus for hende ;0) wikipedia says: When a woman performs oral sex on three or more male partners in a group setting, bringing all to climax without being penetrated vaginally or anally. Redigeret for 7 timer siden af SirCumaLot Tilføj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
QwwQ 24 Skrevet for 7 timer siden SirCumaLot skrev, for 47 minutter siden: Korrekt og det kan være optakt eller afslutning på et GB men også en hurtig omgang hvor cirklen af virile mænd cummer hurtigt og så bevæger vi os over i bukkake delen. Tror det opstod i Cap d’ agde da de forbød sex i krattet så blev der slået ring om den sultne kvinde i vandet så livredderen ikke kunne se hvad der foregik :0). Vi har som jeg nævnte benyttet blowbang da det er Q der tager styringen og tempoet og det er jo også en kær fetich. Bukkake delen med litervis af sperm er bare et ekstra plus for hende ;0) wikipedia says: When a woman performs oral sex on three or more male partners in a group setting, bringing all to climax without being penetrated vaginally or anally. Wauw - det lyder som en virkeligt frækt setup dig og konen laver! 66 ladninger er virkelig imponerende. Kommer fyrene hende ud over ansigtet på hende eller i munden, og sluger hun? Ville sgu gerne være en del af sådan et setup og skyde nogle store ladninger for/på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 526 Skrevet for 7 timer siden sn57 skrev, for 1 time siden: For en uvidende, hvad er blowbang sådan mere specifikt? Et gangbang hvor en masse pikke bliver suttet og kvinden/ manden tager alle ladninger i munden og evt sluger eller hvor de bliver oversprøjtet med sperm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg