Hop til indhold
Cat38

Generel spørgsmål til mænd i et bestemt område i landet tilladt??

Recommended Posts

Hej eroguide. Jeg ønsker at få en måling eller føling på nytår (d.31/12) og sandsynligheden for om der er interessen for at besøge en gp netop den dag er eksisterende. Er det lovligt at lave en offentlig tråd om det emne og hvor ville emnet høre hjemme i så fald. Mit spørgsmål er kun ment som respekt mod eroguides retningslinjer. 

undskyld hvis jeg med bare denne post har overtrådt regler. Og sletter prompte hvis det er tilfældet. 

Vh Catrine

Redigeret af Cat38

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Cat38

Tror dit spørgsmål passer bedre i generel debat, og har anmodet om flytning.

Der har lige før jul været en artikel i EB om ekstraordinær travlhed på de danske glædeshuse omkring jul og nytår, så tænker afgjort at interessen er der ;)

Jeg har selv en aftale 31/12 med min faste 'veninde' :P

Godt nytår med knald i :biggrin:

Redigeret af KalundborgMature
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har for et par år siden besøgt en GP nytårs aften, som jeg havde besøgt før et par gange, hun havde en annonce på at hun modtog besøg hele dagen og til en meget fair pris.

vi snakkede lidt på tlf, hun foreslog at jeg kom kl 15 og så kunne vi hygge lidt samtidig med vi lavede mad, WHAT , jeg var den eneste der havde kontaktet hende og hun sad selv og ja det gjorde jeg også, så det endte med jeg var der kl 15, hun havde købt mad ind og hun fik så penge som aftalt, betalte normal pris for 1 time og 500 kr for mad, så 2000 kr i alt

Besøget endte kl 5 næste morgen efter vi havde været næsten hele verden igennem...   kneppet, suttet og ja alle huller var blevet brugt, hun kunne noget med fingre og strapon.. 

Desværre stoppede hun så fik ikke besøgt hende mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...