Petersen 57 Skrevet 2. Maj, 2014 Var hos en mere end OK dansk pige - fik dansk mm. til dansk pris. Under den efterfølgende hyggesnak holdt hun et foredrag for mig "Jo vi danske piger må jo tage vore priser for ......" Og så kom det afgørende: De udenlandske piger "gør det" x gange om dagen og får kun lov at beholde 25%. Når de tager hjem trækkes lige x kr ekstra, så en måned giver dem 3.000 kr, hvilket er meget hvor de kommer fra, men alligevel .............." Hvad siger detektor til den? Hvorfor nu det: Jeg vil gerne kunne se mig i spejlet og tænke - --- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 2. Maj, 2014 så burde priserne da være lige omvendt. høje priser til de udenlandske og lave priser hos de danske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 2. Maj, 2014 Når jeg snakker med dem (udenlandske piger) så hænger det ikke sådan sammen. Der er nogen der styrer klinikkerne, ligesom der er ved de fleste Danske. Afhændig af bagmændenes samvittighed tjener de store/små penge på pigerne. Men det gælder både Danske som udenlandske. De udenlandske piger kommer ofte fra EU og kan arbejde her på lige vilkår med en Dansk pige. Så hvis en "udlejer" tager røven på hende, kan hun skifte klinik på samme vilkår som de Danske piger kan. Hvis det er piger udenfor EU fra meget fattige lande, ja så kan der formentlig være en bagmænd der har et horn i siden på hende. Der kan jo også være en vis interesse i at komme med sådanne udtalelser, at man får dårlig samvittighed over at besøge de udenlandske piger. Det kan være trusler bag pigerne selvom de er fra EU, f.eks hvis hun skylder nogle uheldige typer penge. Men det er vist metoder, de Danske rockere heller ikke er fine til at benytte sig af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2014 Og så kom det afgørende: De udenlandske piger "gør det" x gange om dagen og får kun lov at beholde 25%. Når de tager hjem trækkes lige x kr ekstra, så en måned giver dem 3.000 kr, hvilket er meget hvor de kommer fra, men alligevel .............." Hvad siger detektor til den? Hvorfor nu det: Jeg vil gerne kunne se mig i spejlet og tænke - --- Forstår selvfølgelig godt hendes synspunkt men jeg har selv tidligere, for måske for 7-8 år siden, haft en positiv oplevelse med en udenlandsk pige, som normalt arbejdede på klub i Hamburg. Eller rettere, jeg mødte hende en del gange på det tidspunkt, og alle var gode oplevelser. . Hun kom til København ca. en gang om måneden og indrømmet, arbejdede meget i den den week end, hun var her. Hun arbejdede på kendte københavnske bordeller, Erotica, Romantica og også et par andre, som jeg ikke kan huske. Pris og service var helt på samme niveau som hos danske piger, eneste forskel var, at vi talte engelsk. Hun var halvt sydamerikansk/halvt nordeuropæisk og så hamrende godt ud og gør det måske stadig. Sidste gang jeg mødte hende fortalte hun, at hun havde fundet en fyr, der 'accepterede' hendes fortid, var glad for hende og syntes, at hun var dejlig, og at jeg hendes sidste kunde.Jeg har ikke set hverken hende eller annoncer fra hende siden, så jeg håber at det er gået godt for hende. Så ja, det er hverken nødvendigvis sort eller hvidt, det er måske en balancegang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 2. Maj, 2014 Som udgangspunkt brug den sunde fornuft. Danmark har høje priser og trygge forhold udenfor de mest betændte miljøer, derfor er det interessant for udenlandske piger at "rejse i sex". De danske udøvere er som så mange andre forretningsfolk ude på at snuppe kunder fra konkurrenterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 3. Maj, 2014 Der findes handlede pige derude der er jeg overbevist om. Desværre men jeg tror og håber så også at det er påfaldende lidt men i min verden, burde sådan noget slet ikke ske. Der findes et thaimodel i nærheden af mig hvor pigerne kommer til Danmark i en slags turnus ordning om det er helt lovligt tja... tænker man jo ikke over men jeg kunne forestille mig at de kom på et turistvisum, der må man vist godt tjene penge hvis der er et eller andet sæson arbejde, og prostitution er ikke ulovligt i Danmark. Har været nede på det bordel et par gange og fået en rigtig god service især en virkelig køn og smuk som styre alle løjerne. de virker tilfredse og jeg kunne forestille mig at det er rent luksus i forhold til Thailandske standarder. Men der er nok også nogen der komme fra trangt kår og de kan tillade sig at gå ned i pris for udanset hvad er det måske en uge løn eller mere når de har haft en kunde til 800 kroner for en halvtime har en kvinde i min familie der er fra Baltikum hvis mor for pension det er cirka 800 kroner om måneden. det er ikke alle steder hvor velfærdstaten er så selvom vi er nogen værre brokkehoveder er så effektiv, måske skal de endda betale en god portion penge for at komme på deres drømmestudie. hvordan det så få det op og stå og hvem ringer de til? Måske er der et netværk af et eller anden slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 3. Maj, 2014 thaimodel altså nu mente jeg thaibordel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 3. Maj, 2014 De udenlandske piger "gør det" x gange om dagen og får kun lov at beholde 25%. Når de tager hjem trækkes lige x kr ekstra, så en måned giver dem 3.000 kr, hvilket er meget hvor de kommer fra, men alligevel .............." Hvad siger detektor til den? Der kan du godt med sindsro vende tommelfingeren nedad. Iøvrigt er det afgørende for mig selv når jeg besøger udenlandske piger at de ikke er tvunget til noget de ikke selv vil. Om de beholder 100% (som jeg kender flere der gør) eller 50% (som jeg desværre også kender nogen der gør), er egentlig ikke gæstens sag at forholde sig til. Hovedsagen er at de indgår i en transaktion mellem voksne mennesker hvor de får det ud af det som de mener de skal have. Ellers havde de jo sagt nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 847 Skrevet 3. Maj, 2014 De udenlandske piger "gør det" x gange om dagen og får kun lov at beholde 25%. Når de tager hjem trækkes lige x kr ekstra, så en måned giver dem 3.000 kr, hvilket er meget hvor de kommer fra, men alligevel .............." Hvad siger detektor til den? Det er noget fordomsfuldt ævl. Der skal nok være findes nogen enkelte udenlandske piger, som måske endda tvunget skal aflevere en stor del af deres indkomst til nogen "bagkvinder"/"bagmænd". Man sagt lidt kynisk, så tror jeg at en pige, som er tvunget ind i prostitution vil blive udkonkurreret af de piger, som er gået frivilligt ind i prostitutionen. De fleste mænd kan godt mærke om pigen slet ikke "er med". Jeg har aldrig selv prøvet at være hos en pige, som føltes "tvunget", men hvis det skete ville jeg stoppe og gå - også selvom jeg havde betalt - og jeg ville i hvert fald ikke komme igen - hvilket nok gælder de fleste mænd. Så forsvinder indtjeningen jo af sig selv over tid. Når piger rejser hertil kortvarigt og nogen har skaffet en lejlighed de kan være i og sørget for at indrykke annoncer for dem, så må man forvente at pigernes samarbejdspartnere får en eller anden form for betaling. Hvordan den præcise deal er skal jeg ikke kunne sige, og det varierer nok en del. Men de grundlæggende principper adskiller sig vel ikke væsentligt fra danske piger på en dansk klinik, som jo også skal betale til dem de får hjælp af til lokaler og marketing. Jeg har snakket en del med forskellige ungarske piger - nogen har spurgt mig om, hvilke andre steder jeg kendte til i København - simpelthen fordi de vil snakke med flere potentielle steder, og så vælger de at arbejde fra det sted, hvor de tror at de kan få de bedste vilkår og besøgstal. Man skal også huske på, at de pigerne som kommer fra et andet EU land, kan tage hertil helt legalt, og de behøver ikke hjælp til at planlægge rejsen herop. De går bare ind på en hjemmeside og køber en flybillet - det er alt hvad der skal til. Jeg snakkede med en af pigerne fra Mansiongirls, som sagde at denne gang var hun her for at tjene penge til møbler til den lejlighed hun lige havde købt i Budapest. Jeg spurgte lidt undrende (og naivt) ind til, hvordan hun havde båret sig ad med at blive godkendt af banken til at låne penge til det. Hun kiggede lidt undrende på mig og sagde at hun behøvedes ikke noget lån - hun havde købt den kontant! Det var slet ikke unormalt for nogen af de piger at de kunne spare penge sammen til det, hvis de havde arbejdet et par år som glædespiger. Godt nok er boligpriserne i Budapest lavere end i København, men så meget lavere er de heller ikke - det skal nok have været noget i stil med hvad der svarer til 600.000 - 1.000.000 kroner hun har lagt kontant. Nogen af dem får i hver fald lov til at beholde en stor del af pengene. Jeg skal ikke kunne sige hvordan det forholder sig med piger, ikke har officiel bopæl i et EU land - for her begår de allerede ulovligheder så snart de starter med at arbejde, og så ændrer forholdende sig drastisk til det værre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 3. Maj, 2014 Jeg er aldrig faldet over de der tilfælde man læser om i EB. Jeg har altid oplevet de udenlandske østpiger og thaier som velbetalte forretningsfolk. Men hvis jeg render ind i et sted, hvor en time koster en chokoladestang og en rød sodavand, så skal jeg nok alamere jer herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 3. Maj, 2014 Tjahh med mit ringe kendskab, så får mamasan/papasan vel mellem 35-50 % af indtægten, men mange af tillægsydelserne, især på massagestederne går ret i pigernes egen lomme....Det ved mamasan/papasan godt, og derfor prøver de jo også udfritte kunden og få betalingen inden....men men... der kan altid snydes....til gengæld får pigerne så, som udgangspunkt, mad, drikke, kondomer, olie, håndklæder, bad, annonce, etc listen er lang....og pigerne vælger også ofte at skifte mellem de forskellige steder, især når de ikke synes de tjener nok, at mamasan/papasan ikke gør nok for at sørge for kunder etc....eller af andre grunde... Hvis man er flittig kan der ganske givet tjenes mange penge, og har man en overordnet plan, kan man nok tillade sig at gå på pension lidt tidligere...Mange af de tilrejsende har en klar plan..... lave så mange penge som muligt, mens det kniber lidt med de fastboende er mit indtryk...De har ikke helt så travl med at lave penge 24/7...tror også der nogle gange er noget socialt samvær over arbejdet....men det er nu mest mine egne observationer, og behøver ikke at være sådan... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 3. Maj, 2014 Tjaaa... samfundet har en masse fordomme om piger, der sælger seksuelle ydelser. Folk generelt har en masse fordomme om alt muligt, oftest ting de reelt ikke ved noget om (ellers ville det vel heller ikke være en fordom...). Så hvorfor skulle en dansk glædespige ikke kunne have fordommme om andre, hvilket jeg vil mene er tilfældet her. I hvert fald generaliserer hun jo ret meget. Men det lyder lidt som om hun føler et behov for at retfærdiggøre den pris, hun tager. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Maj, 2014 Tjaaa... samfundet har en masse fordomme om piger, der sælger seksuelle ydelser. Folk generelt har en masse fordomme om alt muligt, oftest ting de reelt ikke ved noget om (ellers ville det vel heller ikke være en fordom...). Så hvorfor skulle en dansk glædespige ikke kunne have fordommme om andre, hvilket jeg vil mene er tilfældet her. I hvert fald generaliserer hun jo ret meget. Men det lyder lidt som om hun føler et behov for at retfærdiggøre den pris, hun tager. Det lyder logisk, Herr von Richthofen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petersen 57 Skrevet 5. Maj, 2014 Tak for kommentarer. Med andre ord. Den danske pige som giver dansk til danske priser har ondt i konkurrencen. Og med god grund forstår jeg. Der er brødnid i udtalelsen, som er alt for generel. Det mener jeg også. Nogle af dem er for stride med priserne. En del udenlandske piger, som ikke taler et af de fem sprog, jeg behersker, gør det svært at vurdere, hvad det hele går ud på mht. deres setup. For nylig oplevede jeg en rigtig sød latino, her så det hele ud til være acceptabelt. Hun var bare sød og kunne sit kram, også uden verbalt sprog. Håber hun kommer igen. Naturligvis er den danske piges udtalelse er alt for generel - på den anden side giver jeg (i andre sammenhænge) gerne lidt ekstra for en garanteret god og sund økologisk kvalitet og bæredygtig produktion. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg