EddieM 168 Skrevet 26. December, 2025 Hej derude Jeg lavede en efterlysning på denne pige , der kom der ikke noget brugbart ud af ! https://annoncelight.dk/showad/307620 Tog en for holdet , og skal helt klart afsted igen . Det her ikke altid været den bedste standard i det hus , men her trækker vi altså niveauet en del op, billerne passer og fuck en krop hun har . Service og udstråling ikke at sætte en finger på ! Meget berøringsvenlig , bliver godt våd og så har man ikke en følelse af at blive smidt ud igen i en fart . Jeg fik der fra med et smil , og glad 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 281 Skrevet 26. December, 2025 Tak for anmeldelsen af en køn yngre kvinde Hvilke ydelser bestilte du, hvor længe og ca prisniveau? Hendes annonce er lidt sparsom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 168 Skrevet 26. December, 2025 Jeg bestilte 45 min 1000 kr Glemte helt at skrive , hun er godt stram ! Og hun har ikke noget i mod en finger , og pille lidt i 2,ern Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg