modensønderjyde 135 Skrevet 25. December, 2025 https://www.facebook.com/ThaimassageAABENRAA/?_rdr Jeg besøgte stedet i går, på den gamle adresse bag gågaden, og mødte en ny dame som hedder Patty. Patty er meget smuk, lidt buttet, men det sidder godt og hun har et dejligt smil. Patty giver en rigtig god oliemassage og gav et dejligt HJ. Hun tilbød også BJ, men jeg "nøjes" med HJ denne gang. 1 time massage plus HJ = 700 kroner. Under HJ opfordrede Patty til, at jeg rørte hendes dejlige bryster uden på tøjet. Jeg skal helt sikkert besøge Patty igen, så længe min "normale" massagebutik i Padborg holder ferie. På adressen Nørreport som er nævnt i annoncen, gives der kun massage og ingen tilkøb. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1949 Skrevet 25. December, 2025 Hvordan sikrer man sig , at man kommer til det gamle sted med ekstra? Du linker til Facebook til det grønne sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 88 Skrevet 25. December, 2025 Mon ikke du bare skal sende en sms og spørge til det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 135 Skrevet 25. December, 2025 Som Herbertus skriver - ring eller SMS og lav en aftale. Har lige lavet en ny aftale til i morgen med den skønne Patty. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aabenraa Centrum 0 Skrevet lørdag klokken 13:17 Spørger hun selv til BJ ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hektorprosess 69 Skrevet søndag klokken 08:04 Aabenraa Centrum skrev, for 18 timer siden: Spørger hun selv til BJ ? Ja. Når hun er i gang med massagen, så kommer der lidt berøring. Og hun spørg, om der er andet du vil have. Og man kan også godt få blusen af hende, hvis du er flinke. Og hun nyder at blive rørt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg