mrXX 27 Skrevet for 7 timer siden Nogen som kan har været der https://annoncelight.dk/showad/445839 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2903 Skrevet for 5 timer siden Tjek telefonnummeret på 180.dk ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 116 Skrevet for 3 timer siden Jeg tænker scam, nu er de så pludselig på langeland/Svendborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen 35 Skrevet for 2 timer siden De Beder om benzinpenge for at køre ud men umiddelbart ikke noget for Incall Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 848 Skrevet for 2 timer siden lille_peter skrev, for 3 timer siden: Tjek telefonnummeret på 180.dk ! Og hva' sku' det hjælpe ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 227 Skrevet for 1 time siden (edited) PAS PÅ DERUDE. Jeg har kørt billedetjek igennem en søge maskine. Og et af billederne er ihvertfald på nettet. Sætter ikke billedet ind, så de ikke kan fjerne det. Og andre ryger i fælden. Jeg var lige ved at booke en tid. Men tænkte jeg må hellere køre det igennem en søge maskine Derudover havde jeg spurgt om billederne er under et år gamle. Og det var de skrev de. Og så skrev jeg. At de ikke helt passer, og at det er scam. Så blev jeg blokeret. Og så er de sjovt nok på hele dagen. Redigeret for 1 time siden af xazia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg