Gråskæg42 61 Skrevet for 10 timer siden Hej Jeg er ny i det her med Snapchat og vil gerne undersøge, om det er muligt at finde en sugarbabe på det site Hvordan går jeg frem og hvad leder/søger jeg efter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskmand22 79 Skrevet for 9 timer siden @gråskæg42 du skal bare oprette en snap hvor du skriver dit navn som sugardaddy og søge på sugarbabe og tilføje dem der kommer frem. Du vil efterfølgende blive kontakte at sugarbabes også Du skal vide at 99,99€ af dem der er på snap har en opfattelse af en sugarbabe er en der sælger billeder eller videoer eller skriver frækt til dig. Held og lykke med søgningen på Snap 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 61 Skrevet for 8 timer siden Jyskmand22 skrev, 1 time siden: @gråskæg42 du skal bare oprette en snap hvor du skriver dit navn som sugardaddy og søge på sugarbabe og tilføje dem der kommer frem. Du vil efterfølgende blive kontakte at sugarbabes også Du skal vide at 99,99€ af dem der er på snap har en opfattelse af en sugarbabe er en der sælger billeder eller videoer eller skriver frækt til dig. Held og lykke med søgningen på Snap Tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg