18s27t 14 Skrevet 22. December, 2025 Min kone og jeg vil aflægge sexbio Kruså/Padborg et besøg 8 til 10 januar 2026. ( Hun er 56, har kvindekrop med dejlige bryster og glat mis.) Er der nogen der ved, hvornår på dagen, der er flest mennesker? Vh. S 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens70 27 Skrevet 22. December, 2025 Er det ligesom en swingerklub, eller hvordan? Det lyder interessant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
18s27t 14 Skrevet 23. December, 2025 Jens70 skrev, for 11 timer siden: Er det ligesom en swingerklub, eller hvordan? Det lyder interessant. Lidt, der er i hvert tilfælde mulighed for, at dyrke sex i forskellige små rum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haffelafparret 37 Skrevet 31. December, 2025 Det er ikke rigtig til at sige hvornår der er flest besøgende, det er lidt som vinden blæser. Nogle gange er der god aktivitet omkring middagstid, andre dage er det omkring fyraften der sker noget. Og så svinger det også med aktiviteten i aftentimerne. Hvis jeres agenda for besøget er at møde potentielle frække aftaler, så vil jeg foreslå jer at få en aftale i hus, inden. Altså så i aftaler at mødes i kinoen. Det er i hvert fald den metode der har virket bedst for os. Er det jeres første besøg? Vh M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
18s27t 14 Skrevet 31. December, 2025 Mange tak for de gode råd, og du har selvfølgelig ret mht aftaler på forhånd. Vi har været forbi en enkelt gang en fredag eftermiddag, og der var lidt mænd. Vi er meget til det impulsive sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg