Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer.

Er faldet over Sara`s annonce, og må sige det falder i god smag. Jeg synes at have set hende før, men kan ikke finde noget på hende.

Skulle der være nogen der kan sige noget om stedet (privat eller klinik), og om service og mulighederne ved hende.

Vil så gerne lige have en eller anden bekræftelse af serviceniveau inden jeg tager afsted.

Sara Ballerup

skulle der være hjælp at hente kvittere jeg gerne med en anmeldelse.

god jul derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der. Hun er vældig sød, men massage ligger ikke indenfor hendes kompetencer, og der lægges ikke op til andet end det.

er en ganske pæn mand, og normalt udstyret, og opfattede en ganske fin kemi mellem os, en masse snak og grin undervejs, men blev kun til massagen. 
spurgte efterfølgende,om hun kunne andre spændende ting, hvortil hun svarede, hun gav massage, ikke mere.

har besøgt både Mali og nancy samme sted,som var langt mere indladende på den frække del, og absolut leverede tilfredsstillende i begge kategorier.

Konklusionen, fra min side er, at Sara er et ganske sødt væsen, men massage er ikke hendes kompetence, ligesom den frække del ikke synes at være en del af repertoiret. Mine evt. genbesøg på stedet, vil ligge hos nancy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv været forbi,  massagen er mest af alt sensuelle berøringer uden at blive til reel massage, men det var nu meget rart synes jeg.

Hun er udover at være vældig sød, er hun uhyre lækker i min optik,  jeg spurgte ikke ind til mere men det lader ikke til at være muligt, gad godt en B2B med hende.

/Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for tilbagemeldinger.

jeg skrev selv til hende, og fornemmede godt selv, at der ikke var andet end massage at komme efter. Synes dog også der med de billeder er lagt op til mere.

jeg besøgte Bee Bee i dag i stedet for. Se anmeldelse under anden brugers anmeldelse. (Fra i dag)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Photo serien indikerer at alt er muligt ;)

Men en god måde at få kunder i butikken på :D

Men det bliver så også kun den ene gang :D og som Hannen, så rigtig skriver massage ligger ikke inde for hendes kompetence, så hvorfor bruge penge på ingenting :wacko:

Må næsten være det samme som at gå i Netto efter et tilbud som alligevel ikke eksisterer :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Newbie_25 skrev, den 22.12.2025 at 16:12:

Det ville godt nok være højest overraskende (og ærgerlig), hvis det ikke er muligt med ekstra. Med tanke på de lidt udfiordrende billeder.

Og stedet taget i betragtning … 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...