Hop til indhold

Recommended Posts

Nick er en lille sød og meget fræk thaipige. 
Hun er rigtig god til massage og lidt af en frækkert under massagen. Hun snakker godt dansk. Hun er  sjov, glad, fræk og en initiativrig pige som bare gir den gas. Hun yder en god service og gør alt for at se dig igen. Ud over massagen er hun til alt det frække hvis du kan klare mere. 
https://annoncelight.dk/showad/431198

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hans P. skrev, for 19 minutter siden:

Hun er rigtig god til massage og lidt af en frækkert under massagen. Hun snakker godt dansk. Hun er  sjov, glad, fræk og en initiativrig pige som bare gir den gas. Hun yder en god service og gør alt for at se dig igen. Ud over massagen er hun til alt det frække hvis du kan klare mere. 

hvor henne af i landet

Del dette indlæg

Link til indlæg
knallert skrev, for 9 minutter siden:

hvor henne af i landet

hvis du klikker ind på annoncen, så står der Vejle i overskriften

Del dette indlæg

Link til indlæg
leo kbh skrev, for 3 timer siden:

hvis du klikker ind på annoncen, så står der Vejle i overskriften

Det vil bare være nemmere og rigtig god stil hvis man i overskriften skriver bynavn^_^ Så er folk fri for at klikke ind på anmeldelser som er total urelevante for dem! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DirtBag skrev, for 4 timer siden:

Det vil bare være nemmere og rigtig god stil hvis man i overskriften skriver bynavn^_^ Så er folk fri for at klikke ind på anmeldelser som er total urelevante for dem! 

Det er korrekt, men I skal ikke afspore efterlysninger og anmeldelser med debat om, hvad og og hvordan man bør skrive sine overskrifter. Tag det i et andet underforum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hans P. skrev, for 18 timer siden:

er det hende med den blå miniskørt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Nick tilbage i december. Det eneste jeg kan sætte en finger på er at hun ville have ekstra for bj uden kondom. 
jeg havde ikke spurgt så jeg accepterede bare det blev med. Selve bj var godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...