Hop til indhold
Blueberry

Chili, Xsmall Thai i Emdrup. Super godt og fantastiske bryster

Recommended Posts

Jeg besøgte Chili (LINK) i går og fik fuld valuta for pengene. Chili er sød, køn og meget imødekommende, og har samtidig nogle af de bedste jader, som jeg har haft fornøjelsen af at lege med. Det er let at SMS'e sig til en aftale, let at parkere og min aftale holdt nærmest på sekundet.

Det er pigen på billederne, og vægt/højde passer vist også ret godt. Hun har vist passeret 30 og er lige en smule polstret, men men en fin glat hud og lækker lille røv. Hendes bryster har fået lidt hjælp, men de er altså nærmest i verdensklasse og virker altså rigig godt, både på mig og på Chili, if you get my drift.

Chili fik mig op at ligge på sengen og satte sig op mig i en 69. Hun var ren og velduftende og gav mig et skønt øko blow imens jeg slikkede løs. Efter lidt tid bad jeg hende vende sig om på ryggen, så jeg kunne få lidt mere styring på forløbet. Jeg ville egentligt have taget hende i missionæren med det samme, men hun så så indbydende ud at jeg besluttede mig for at slikke hende lidt mere, samtidigt med at jeg kælede for hendes bryster. Effekten kom med det samme, og det var tydeligt at Chilli tændte på det. Jeg stoppede før hun kom, og forberedte mig på at tage hende, imens hun tog lidt glidecreme på. Jeg trængte forsigtigt ind i hende i - små etaper, da hun er ret stram - og hun stønnede lidt undervejs. Efterhånden kunne jeg sætte tempoet og og undervejs kom Chili imens hun pressede underlivet op imod mig og holdt mig fast. Dét kunne min bedste ven ikke stå for, og nu gav jeg den gas og afleverede min opsparing. Chili kom vist igen, eller også er hun en god skuespiller, men forskellen er vist ligegyldig, ikke? Vi kyssede ikke, men bortset fra det, var det tæt på GFE.

Anyway, jeg stod ude på gaden 25 minutter senere med et solidt smil på læben og jeg skal hilse at sige, at jeg gerne kommer igen. Chili får hermed min bedste anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...