Hop til indhold

DARK SUGARBABE, hot and naughty sugardates in Copenhagen

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Vil gerne høre om nogen kender til dark sugarbabe på linket https://annoncelight.dk/showad/430958 , og gerne dele jeres erfaring med hende.

Er billederne af hende som hun ser er idag, er hun tro-værdig (passer annonce teksten bare nogenlunde).

På forhånd tak.

Skrevet

Jeg har været der. Hun er både sød og lækker. Jeg valgte dominans og der er hun nok lidt grøn - det var lidt flakkende og hun er ikke domina som andre på tilsvarende prisniveau 

Vil gerne besøge hende igen men i så fald skal det ikke være dominans. 

Skrevet

Jeg har besøgt hende, men det er noget tid siden. Hun vil nok være mit første go back to, hvis jeg får muligheden for at besøge GP’er igen.

Der er lidt tidligere kommentarer her https://www.eroguide.dk/forum/topic/179016-dark-sugarbabe-kbh/?tab=comments#comment-1576814 og her https://www.eroguide.dk/forum/topic/195871-dark-sugarbabe/?tab=comments#comment-1678637

Billederne er af hende og er lige som du møder hende. Jeg vil tro, at de er ret nye, da de er skiftet ift da jeg mødte hende.

Hun er en sød og flot mørk pige. Og hendes sexuelle drive er stort, når det kommer til almindelig sex. Hun er klart også in the business for sin egen lyst, og så squirter hun nemt, hvis man er til det.

God jul fra Lovegirls

Redigeret af LoveGirls

Skrevet

Enig med LoveGirls beskrivelse - højt seksuelt drive og lyst. Udover Domina, ville hun gerne prøve cuckold setups - så eventyrlysten er der bestemt.

• 4 months later...
Skrevet

_pictures/account/sm/16844_242938887164504.svg

PeterSmith

Følg 

19 reviews  

17.04.2026 

Danmark

assets/images/review_stars/review-5.svg

Dark sugarbabe + much more 😍

https://nympho.dk/n12288/dark-sugarbabe#profile-reviews

Dark Sugarbabe is one of the girls I've been looking at for years, without coming to a decision to visit her.
Other gentlemen here at Nympho have been by and written nicely about her, so now it was time.

Two weeks ago I arrived 5 minutes before the agreed time, and was asked to walk a little further until she was ready to open the door. No problem, it was nice weather. Good handling of discretion.
I crept quietly up the stairs, and snuck in through the door silently.
And there she stood.
Beautiful, sweet, dark, tall, a smile that completely melted my heart, a figure with some very arousing shapes.

The kissing started almost immediately, and I barely had time to open the bottle of cool Cava I had brought before her kisses became deep and passionate.
We sat on the sofa for a while and toasted, and the kissing developed into a somewhat horny foreplay.
Oh, how naughty sounds she can make.
Then there was nothing else to do but get into the bedroom and give it full throttle.

Yes, I'll keep the details between the beauty and myself, but she's definitely not afraid of being touched.
Wow, it was hot. There were many traditional bed exercises we didn't get to because desire took over.
We must like each other's company since it got so wild...?!! 😈

It was one of those visits where the foreplay was simply too good, and the "main act" simply became a long end to the foreplay.
It's fantastic when a woman enjoys what two people do when they have sex.
I'll have to visit her again - soon.

PS
I forgot to mention, that she has a very kind nature !!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.