Vixenida 1489 Skrevet for 17 timer siden (edited) Jeg vil lige vende tilbage til den bløde og liderlige tone, så I ikke er skræmt af sidste tråd jeg lavede : I al min tid i denne verden har jeg kun anmeldt én og kun haft dårlige oplevelser med i alt 3 (ud af rigtig mange mænd) så der skal altså meget til. Men alvorlige trusler og brud på GDPR bliver anmeldt. Jeg tænder på dominans (ikke som sådan S/M), tænder på at blive udnyttet, tænder på du bruger mig anonymt, tænder på det ukomplicerede, tænder på det dyriske, tænder på mænd der tør åbne deres tabuer og skrive hvad de har lyst til at gøre med mig, tænder på modne mænd (men er åben), tænder på kontrasten mellem du og jeg (dit udsende og vægt er ikke vigtig), jeg tænder på at vi glemmer os selv i øjeblikkets liderlighed. Det tænder mig klart at I er ivrige og ønsker kontakt med mig. Det er ok, at man bliver ved med at prøve at kontakte mig (jeg gør ikke dette fuld tid, så kan ikke svare alle) men hvis jeg allerede klart har afvist dig (eller afsluttet "forholdet), så skal du ikke kontakte mig igen. For det tænder mig ikke. Det tænder mig også af, at man siger at man har kontakter til Fasar og bandemiljøet, det tænder mig også af, når man filmer mig uden jeg ved det, det tænder mig også af, når man skriver hadfulde ting om mig (både til mig og offentligt), det tænder mig også af, når man skriver at man nok skal finde ud af hvem jeg er, og finde min familie og kollegaer, det tænder mig også af, når man referer til The Collector og at jeg skal passe på, det tænder mig også af, når en mand åbner mit skab og rodder i min taske uden at jeg ved det, det tænder mig også af, når man skriver at man vil sende nogen efter mig, det tænder mig også af når man beordrer mig til at stoppe mine møder med andre mænd, det tænder mig også af, når man offentligt afslører hvilke intime ting man har skrevet med mig om, det tænder mig også af når man ikke forstår basale regler for GDPR, det tænder mig også af, at man sender billeder af en ukendt kvinde, som jeg ikke engang kender, og hendes børn hvor man skriver "sød familie du har...", det tænder mig også af når man opretter mange forskellige profiler og udgiver sig for at være andre, når man allerede har fået en klar afvisning, det tænder mig også af, når man siger man har en narkodom og ikke er bange for politiet. Generelt tænder det mig af, når man gør kriminelle ting. Ja, disse er blot nogle af de mange handlinger udført af den samme person (og nej, det er ikke ham der har fået en dom, for har ikke anmeldt ham her). Han er stoppet, men udover min tidligere tråd så ville jeg blot slå fast her, at der er forskel på i liderligheden at tænde på at føle sig "brugt og udnyttet" og så til at man som gæst tror at det er en del af legen at være decideret voldelig og kriminel. Så! I mænd der tænder på at "bruge og udnytte" mig, det er jeg meget åben for! Og når I skriver til mig, skal I ikke være bange haha, der skal som sagt meget til. Jeg bruger blot eksemplet ovenfor, for hvad I ikke skal gøre. Jeg vil ikke risikere at møde så ubehageligt et menneske igen. Jeg tænder yderlige på (og glæder mig til), at jeg begynder at vise mere af mig selv online. Det har været et langt spring, men det er noget jeg ved tænder mig meget - altså når mænd fantaserer om mig og onanerer til mig og skrive hvad de har lyst til at gøre. Det tænder mig at være i centrum på den måde, så jeg ser virkelig frem til at kunne få nogle lækre videoer ud inden alt for længe Redigeret for 16 timer siden af Vixenida 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 676 Skrevet for 16 timer siden Du virker jo faktisk relativt normal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 183 Skrevet for 15 timer siden At de ting tænder dig af,er fuldt forståeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 231 Skrevet for 12 timer siden uanset hvad så er jeg umådeligt glad for at mærke, at du som den stærke kvinde du er, formår at komme vidre fra disse usmagelige oplevelser.. Kæmpe respekt til dig.. Kærlige og sjaskvåde tanker herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1044 Skrevet for 10 timer siden Når man læser alt dette så tror man det er løgn, nu kender jeg dig fra vores møder - jeg er 100% sikker på alt hvad du skriver er sandt. jeg er selv en mand, jeg forstår ikke at andre mænd tænder eller giver bruge tid, på at generer en pige på den måde. jeg selv har et hav at gode oplevelser, og alle mine oplevelser har jeg altid lagt den indsats i, at modparten også skal have den bedst oplevelse med mig - det er fedt at gå fra hinanden og vide at begge havde en god tid sammen . jeg ønsker dig en glædelig jul, og ser frem til flere møder i 2026 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1489 Skrevet for 10 timer siden (edited) Har bestemt lysten igen Og tak for jeres støtte alle sammen Redigeret for 10 timer siden af Vixenida 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 107 Skrevet for 6 timer siden Sygt at der findes sådan nogle typer derude, godt du er stærk og ikke finder du i dem, men ked af at du har skulle opleve det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg