Hop til indhold

Grindsted

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/394475

Hej jeg lavede i dag en aftale med skønheden her og ja er hun og det dejligste smul.

Nå men bestilte 30 massage B2B og 69 og hvilken massage,hun virker virkelig til at nyde hvad hun laver og da vi nåede til 69er kan jeg kun sige det var også rigtig godt og indledende.

Pas godt på hende her,perler som hende er sjældne.

Skrevet

Efter besøg kan jeg bekræfte at 2 af billeder er AI desværre men servicen var helt fint :)

Skrevet
  • Author
ROSBOSS skrev, for 6 timer siden:

Efter besøg kan jeg bekræfte at 2 af billeder er AI desværre men servicen var helt fint :)

Hvilke 2 billeder referere du til for tror da ikke det er samme pige vi har besøgt så 

Skrevet

Patty. Billede med hvid skjorte. Hun har mere sul på kroppen end hvad de billede antyder. De andre billeder er retvisende :)

Skrevet
  • Author
ROSBOSS skrev, for 22 timer siden:

Patty. Billede med hvid skjorte. Hun har mere sul på kroppen end hvad de billede antyder. De andre billeder er retvisende :)

Slet ikke min opfattelse,tror du er typen der vil ha noget at kritisere.

Skrevet

Hendes annonce siger Billund/Filskov, men anmeldelsen siger Grindsted. Ikke unormalt at mange små byer er nævnt i en annonce, men hvor var det i besøgte hende ?

(og er det centralt at komme til med bus/tog ?)

pft :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.