Dezmodevil 488 Skrevet 20. December, 2025 (edited) Min veninde har en luderfantasi og nu skal den udleves den 25/1-2026. Hun har levet i et langt ægteskab med et kedeligt sexliv og nu skal der udforskes. Hun er vildt lækker - 1.67 og 60 kilo veltrænet og en skønhed lidt under 40, men alt sidder som det skal Så chancen for at lege med en sexet amatør (Jeg vil være til stede) I første omgang søger jeg lidt hjælp til prisfastsættelse og hvordan det bedst sættes op da vi gerne vil sortere lidt - praktisk så tænker vi blindfolded mini gb med en 3-4 stykker (kondom / BJ uden), måske en eller 2 solo invites hvor jeg er til stede. Der kommer billeder, men så er jeg sikker på min indbakke eksploderer Hun er sulten, udenholdende og ikke uden evner Hvad siger I Redigeret 20. December, 2025 af Dezmodevil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leboss950 2 Skrevet 20. December, 2025 Spændende deltager gerne hvis det f.eks. er om eftermiddag tidligt aften ligger det ikke normalt mellem 1500-2500 kr... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 127 Skrevet 20. December, 2025 Leboss950 skrev, for 4 timer siden: Spændende deltager gerne hvis det f.eks. er om eftermiddag tidligt aften ligger det ikke normalt mellem 1500-2500 kr... Enig i at det lyder spændende, og jeg er bestemt også interesseret. er også enig i at prisen ligger fra 1.500 men 2.500 vil jeg mene er i den høje ende af skalaen. Glæder mig til at se noget mere konkret, så er jeg klar til at tilmelde mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 488 Skrevet 24. December, 2025 Dezmodevil skrev, den 20.12.2025 at 12:05: En lille update - Hun er meget tændt på at blive brugt, udnyttet og betalt. Hun har sendt et billede og frister det så må I byde ind Praksis 3-5 mand til mini gb i 1 1/2 - 2 timer alt efter fremmøde Hun elsker at blive kneppet og vil have mere - og elsker BJ/deepthroat. Der er sikkert mulighed for ønsker da hun er til for jer. I må kommer ud over hende og måske I ikke kan holde det tilbage i et lækkert blow 1-2 solomøder hvis det rette tilbud kommer Foregår i privat lejlighed i Aarhus og mulighed for bad og lidt at drikke Krav: 25 - 55 år, nyvasket og omgængelig Ingen overvægt eller mellemøstlig/afrikanske træk Hun er allerede spændt I vil møde en feminin og uskyldig kvinde, men lad jer ikke snyde Dezmodevil skrev, den 20.12.2025 at 12:05: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Froggy 1 Skrevet 25. December, 2025 For det nævnte tidsrum og antallet af deltagere tænker jeg også 1500 kr lyder rigtigt. Måske fremgå om der indgår at kunne sunde sig og tage Q over flere omgange? Badeforhold? Og diskretion sikres. Ser ud til at være lækker spændstig Q. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leboss950 2 Skrevet 7. Januar Ser lækker ud e stadig interesseret hvis det foregår om eftermiddagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg