Hop til indhold
Kanon1

Det jul, det pul, det hos Lena Love man hygger sig bedst

Recommended Posts

https://nympho.dk/n7362/2658/sweetest-little-sin

Torsdag morgen var jeg på besøg hos Lena. Jeg havde bestilt tid allerede tirsdag og vi havde sms’et lidt i mellemtiden. SMS’erne lovede godt og forventningerne var sky høje. 

Når man besøger en pige første gang er man altid spændt på, hvordan hun ser ud. Jeg må bare sige at hendes billeder er retvisende. Og så er hun virkeligt petite.

Da jeg kom ind i hendes lejlighed blev jeg straks tildelt kram og lækre kys. Det lover altid godt. Hun spurgte om vi skulle lege i stuen eller soveværelset. Jeg valgte det sidste, da jeg er klart mere til en god bred platform at bolle på.

Da vi kom ind til sengen startede hun med et blow - et virkeligt godt blow! Måske et af de bedste jeg har fået. Godt med øjenkontakt og fingre der killede bollerne med det helt rigtige tryk. Lena har et stort spejl i soveværelset så jeg nød synet af denne skønhed med min pik i sin mund.

Jeg gengældte det orale og Lena har en lækker og glatbarberet mis. Den fik en ordentlig slikketur mens jeg kælede for hende med hænderne. Hun begyndte at lyde rigtigt og jeg  havde behov for at få min stenhårde pik op i hende. På med gummi (har altid mine egne med) og så startede en hed omgang i flere stillinger. Lena kan virkeligt godt lide det og kommer med opmuntringer undervejs. Da hun er ret petite så ser ens pik ekstra stor ud i hendes skønne fisse.

Afslutningen var megafransk som Lena udførte perfekt.

Efter det sludrede vi hyggeligt og jeg følte mig ikke presset ud af døren.

Da jeg sad nede i bilen igen tænkte jeg at det var et super besøg og jeg skal klart besøge hende igen i januar.

God Jul når i kommer til den

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...