MSO 10 Skrevet for 9 timer siden Hej Søger hjælp til at finde en godt udrustet trans som kan kneppe godt igennem til et frækt setup med min CD tøs. Nogen som kan anbefales? Området pt er trekantsområdet, Horsens og Middelfart. Måske lidt længere ude. Alternativt en Domina som kan sit kram ift. anal med min CD tøs som den passive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 950 Skrevet for 9 timer siden Hvis Aarhus er inden for jeres område, vil jeg anbefale et kik på Karen Castro. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MSO 10 Skrevet for 9 timer siden Hedonis skrev, for 6 minutter siden: Hvis Aarhus er inden for jeres område, vil jeg anbefale et kik på Karen Castro. Hej Århus kunne godt være en mulighed med lidt planlægning. Karen Castro skriver dog at hun tilbyder intim og kærestesex - jeg søger lidt mere hardcore Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BLKBOX 20 Skrevet for 4 timer siden MSO skrev, for 4 timer siden: Hej Århus kunne godt være en mulighed med lidt planlægning. Karen Castro skriver dog at hun tilbyder intim og kærestesex - jeg søger lidt mere hardcore Jeg vil også kalde Karen normal udrustet - ikke veludrustet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BLKBOX 20 Skrevet for 2 timer siden BLKBOX skrev, for 1 time siden: Jeg vil også kalde Karen normal udrustet - ikke veludrustet. Så er det Eva Evans - hun er dog i København nu, men skulle efter sigende være tilbage i Aarhus midt i januar. Hun er veludrustet. https://annoncelight.dk/showad/254122 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg