Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg været forbi Minii til en times sjov: https://annoncelight.dk/showad/438674

Hun er nok en af de mindste thai kvinder, jeg har været sammen med, meget slank og petit. Hendes baller er meget små, næsten for små til min smag og hun har fyld i brysterne, men de føltes stadig meget bløde.

Det positive. Hvad angår selve oplevelsen, kan jeg oplyse at hun er meget køn, sød, smilende og serviceminded. Hun prøvede at gøre sit bedste, for at gøre det til en god oplevelse med god øjenkontakt og lidt tungekys, hvis man selv tog initiativ. Selve stedet var ok med gode badefaciliteter men sengen knirker/banker, hvis man giver den gas :D

Det negative. Hendes bj var alt for blødt og selvom vi havde aftalt cim, tog hun munden væk, efter første sprøjt og brugte hånden. Og som skrevet var hendes numse for lille efter min smag. 

Stedet er en lejlighed på vejen, der går forbi Zoo.

Konklusion. Hverken en dårlig eller fantastisk oplevelse, nærmere sådan lidt imellem men ikke nok til en gentagelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne anmeldelse er vildt underdrevet. Mimi er rigtig sød og gør virkelig et godt job. Hun pirrer rigtig dejligt under massagen og går helt vildt til den under sexselen. Har sjældent oplevet en sås lille thai pige gøre så meget ud af sit arbejde. Og ja hun har den dejligste lille numse der findes, og det er en fornøjelse at nyde synet af den, når man har lækker sex bagfra. Hun bruger lidt rigeligt med servietter, men det er jo bare et tegn på at hun er renlig. Og de små hjulpne bryster bliver man aldrig træt af at slikke på. Hun er virkelig en lille thai pige fra øverste hylde. Og hun kan jo ikke gøre for at sengen knirker når man går til makronerne. Super pige. Kan kraftigt anbefales. Skal helt sikkert have en time med hende igen efter nytår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fynerfin69 skrev, den 25.12.2025 at 16:34:

Har I et gæt på hendes alder? 

Jeg tror nok hun er 41, men hun optræder som en på 25, og så kan det vel være skide ligegyldigt hvor gammel hun er. Hun er bare en lækker lille sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde et rigtigt dejligt besøg ved hende.
Hun er spinkel af bygning, lille og meget slank - ÆGTE petite.
Jeg havde bestilt en time med full service.
Vi lagde ud med massage, hvor jeg smed mig på maven og jeg fik en dejlig gang b2b.
Jeg har aldrig været ved en thaipige før, så jeg kan ærligt talt ikke anmelde selve massagen, ud over at det var dejligt.
Så vente jeg mig om og vi lagde ud med at hun satte sig på mig og sexen begyndte.
Hun er ret livlig og har glimt i øjet. Hold kæft, jeg nød synet af hende. Jeg elsker petite og slanke piger.
Efter nytårsraketten var sprunget, gav hun afslappende massage, og var dejlig nærværende
Telefonen sagde lidt lyde ind i mellem, men hun tog sig slet ikke af det før jeg var i tøjet og på vej ud.
Her fortalte hun så, at hun har haft problemer med sin udbyder, og har ikke kunne svare folk på deres beskeder til hende.
Så hvis I sidder derude og er træls over at hun ikke har svaret jer, så er det nok derfor.
Tværtimod virker hun ekstremt serviceminded, og hun vil gerne svare og lave en aftale med jer, som skriver.
Hun er i Odense mindst måneden ud, dvs hele januar, så giv hende et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi igen tidligere på ugen.

hun har altså en super krop, hvis man er til tynde piger. Flad mave, og så lille stram røv hvor man i doggy næsten kan nå rundt om taljen med 2 hænder. Den numse ville en 20 årig pige være stolt af at have.

tog hende lang tid i doggy efter flere andre stillinger først. Tror hun til sidst blev lidt øm, da hun trak sig væk og begyndte med lidt hånd. Da jeg var meget tæt på at komme, lagde hun sig på ryggen, spredte ben og fik mig indenbords, hvor jeg kom næsten inden den var inde i varmen. Det var ent dejligt besøg igen. Udover hendes dejlige krop, så er hun også sød i hele hendes væremåde med kys og kærtegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super fed anmeldelse, det er nøjagtig sådan man oplever Mimi, masser af dejlig pirring og kys og kærtegn undervejs, og totalt lækker af have sex med i alle stillinger efter en god saftig 69’er. Hun er virkelig en lille lækker prinsesse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...